joi, 22 septembrie 2011

S-a schimbat ceva?

Chiar era nevoie de o reclamă, care să trezească anumite părţi din suflet?
Şi dacă da, ce a trezit?
Te-a schimbat cu ceva, în afara faptului că ţi-au dat lacrimile?
Ai făcut altceva, de când ai văzut-o?
Ai spus Te Iubesc mai des persoanelor de lângă tine?
Ţi-ai dat seama că viaţa e scurtă şi pui mai mult preţ pe altele, decât pe sentimentele celor din jur?
Rămân la părerea mea, cuvintele din clipul acesta spun mai multe, decât toate reclamele din lumea:

dar prea puţini le-au înţeles.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Vrei sa-ti spun sincer? Pentru ca mi-esti draga, o fac.

Filmuletul de mai sus m-a facut sa-mi sun tatal, sa-l intreb ce face si sa-i spun ca mi-e dor de el. :)

Na, ca-mi dau si lacrimile...

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- ma bucur pentru tine.Nu pentru ca iti dau lacrimile, ci pentru ceea ce ai facut.De ce ni se pare greu s ale spunem parintilor ca ii iubim, dar pentru a ne exprima sentimentele in fata altora e altfel?
>:D<