miercuri, 14 septembrie 2011

Poza de Miercuri

9 comentarii:

iculici spunea...

vrea să fie un ștrumf???
așa-s acuma plușurile ștrumfoase??????????? :O :O :O :O :O
haoleuuuuu .

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- daca nu s-a ştrumfit cum trebuie.Eu ma chinui,ma strumfesc ca sa fac poza si tu comentezi?!?!?! Era un breloc la niste chei,undeva unde am trait o parte a copilariei si am plans Duminica,dar inca n-am curaj sa insir cuvinte.Aveam,dar m-a enervat seducatorul.

iculici spunea...

haoleuuu ... ștrumful ăsta e din alte vremuri?
mă ierți. da' tot dubios e.
am crezut că e de acuma; că ar cam vrea să semene cu unul din ștrumfii din film...
iertare.

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ştrumful ăsta s-a ştrumfit pe criză, cred :)
>:D<

Lillee spunea...

Ce facusi? Spanzurasi strumfu'? :))

Lillee spunea...

Ce facusi? Spanzurasi strumfu'? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- a fost primul lucru,pe care l-am vazut "intr-o casa a copilariei mele" >:D<

iculici spunea...

băăăăă, am înțeles și eu în sfârșit despre ce-i vorba...
:)

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- Luna băăăăă,pe Lună nu pe lume :))