joi, 8 septembrie 2011

Câine cu ştaif

Am trăit s-o văd şi p-asta. Na, dacă voi aveaţi impresia că al meu "cal" e supus la nebunii, nu aţi văzut ce am văzut eu azi. Avui nevoie de o bucată de şmirghel pentru flex şi cum cutia mea cu cerculeţe şmirghelioase a dispărut inexplicabil din dulapul cu scule, am mers la vecinul MIRC. Nici trei minute n-a durat căutarea lui, sufiecient însă ca eu să văd lucitoarele alea şi să îmi vină în minte genericul de la Gala Desenului Animat de odinioară.
Poftim de priviţi:


 Văzurăţi? 
"Eşti prima care vede" mi-a zis şcolerul la Academia de miliţieni. Ptiuuu, c-aşa ceva nu crezui că văd, deşi pe Toto l-am văzut îmbrăcat cu tricou şi chiloţei de copil mic.

2 comentarii:

iculici spunea...

TOTOOOO, băiete, ce-ți făcură oamenii ăia, breee???
:))
=)) =))

:))

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- de la cap pleaca toate :))