marți, 20 septembrie 2011

Ce caută unii, dar găsesc alţii

N-am mai scris de multă vreme asta, dar zău, că de ieri de când am văzut mi s-a părut peste puterile mele de înţelegere. Nu, nu toate, dar ultima e apoteotică.
Aşadar să purcedem la căutări:

oreion poze- n-am, pe vremea aia nu stătea nieni cu apartul în mână să imortalizeze orice moment.
citate celebre puse pe felicitari de dragoste- "dragă, eu insist la etaj, ca să-mi deschizi la parter" (pricepuşi aluzia?)
sandybell- deţin
 boierul baicoianu- e mort, dar ceva, ceva din averea lui, încă mai e.
camasa de forta si lanturi- am nevoie de una chiar acum
 capra taiat lemne- deţin un ţap şi-o iadă
casa de vanzare gageni- ştiu câteva, pe bune. Una e bătrânească 35000 Euro, toate utilităţile, pământ destul, front stradal peste 20, lângă S&F Tenis (pentru mai multe detalii îţi dau un număr de telefon)
fete in pantaloni mulati- lungi sau scurţi?
Şi bomboana de pe torul morţilor (în traducere Cipul de pe colivă):
fane brutalu- Câte căutări? Două. Oameni buni, căutători de cercopiteci stelari şi râgâieli de giboni, ăsta e ultimul loc,unde îl veţi găsi pe FB, sau dacă ştiţi a citi printre rânduri, poate vă prindeţi, când oi avea chef eu să scriu, despre vulpea, care n-a ajuns la struguri şi a zis că-s acri (nu, n-am întâlnit nicio vulpevegetariană).

3 comentarii:

Mihaeladm spunea...

totusi, sper sa apreciezi :
cand a cautat fete in pantaloni mulati a ales optiunea text nu foto, deci era un avid de informatii, nu un obsedat anatomic :))

Cris-Mary spunea...

:)) La mine cautarile sunt portia zilnica de ras, vreau sa rad..pac intru sa vad cautarile:))

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- am apreciat multe,dar asta cu FB n-o pot aprecia.Plus ca nu stiu cum s-ar putea ajunge aici,cautandu-l pe el.
@Cris-Mary- si eu,dar aman mereu si uit :))