miercuri, 7 septembrie 2011

Dacă vrei cu adevărat, poţi

 "Dar ce inimă slabă omenească, s-ar împotrivi puhoiului de dragoste, ca să n-o înece? Dragostea ţi se furişează în inimă, fie că o doreşti, fie că nu. Cum se poate oare ca cei bătrâni, cu toată înţelepciunea lor, să nu se gândească niciodată la acest amănunt?"

"Femeile merită tot sufletul omului drag, nu numai ce-i oferă el" (aş zice că şi reciproca e valabilă).

Duminică, pe la 12:40 în vechiul Mol , Mercur-ul de odinioară, domnul de jos, de la ceasuri, citea Madame Bovary. Nu vedeam titlul cărţii, l-am întrebat, mi-a răspuns, i-am mulţumit şi i-am urat lectură plăcută.

Duminică, pe la 16:30, pe bulevard, o fostă colegă de a mea, citea o carte.
Duminică, pe la 18:30, în parc, lângă Gara de Vest, o doamnă citea o altă carte.
Duminică, pe la 22, Ghe Zamă râdea în hohote, citind "Aventurile soldatului Sveck" .

Duminică, începui Singur pe lume, dar renunţai ieri, pentru a citi "cel mai trist roman de dragoste" al lui Zola.
Azi, mai am puţin şi termin Singur pe lume.
De ce? Pentru că momentn consider că suntem proprii noştri stăpâni şi nu trebuie să hotărască alţii ceea ce alegem să vedem la tv sau să citim.



4 comentarii:

iculici spunea...

băăăăăă, i-am luat Sveck din Iași :)
vedem când le termină :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- pfaiiii,vroiam sa-i iau de la Mic.ro,bine ca mi-ai zis :))

Lillee spunea...

Ti-am zis, pe mine m-a prostit frate-miu, micul artist, cu ingerii lui cazuti si arhanghelii, de Becka Fitzpatrick. Acu' astept al treilea volum. Dar pana atunci bag portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde. Filmul a fost frumos.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- eu incepusem una de cantece populare foarte vechi (cartea e din 60),plus ca pe langa orice carte,in fiecare seara citesc versuri :))