joi, 1 aprilie 2010

Aţi fost vreodată fraieriţi?

Şi nu mă refer la cumpărături sau prin semnarea cine ştie a căror contracte, ci mă refer aici, la amici, la cunoştinţe.
Să spunem că într-o zi, cu puţină vreme până în Crăciun, altcineva sună pe cineva şi-i spune "măi, am nevoie de 200 Ron pentru că am promis că fac un cadou unui copil şi nu-i am la mine, abia la metrou am observat". Cineva, mai prostuţă din fire aşa, deşi nedormită de 36 de ore, dă o fugă până la Ploieşti şi rezolvă.
Faza a doua: să spunem că într-o zi liberă, după ce seara cineva primise salariul, altcineva sună şi spune "te rog, te duci tu la Poştă să trimiţi 200ron, eu n-am cum să plec şi când intrii de serviciu ţi-i dau". Cineva, ce nu s-a deşteptat între timp, rezolvă şi asta.
Faza a treia: să spunem că într-o seară cineva e abordată şi i se spune "ai să ne dai şi nouă 200 ron, pe 10 ţi-i înapoiem". Cineva rezolvă iar, de parcă deţine cheia unei bănci.
Faza a patra, faza a cincea........... faza cu numărul L, mai contează numărul? Cineva s-a deşteptat prea târziu.
Aţi dat bani cu împrumut? Dacă da, n-o mai faceţi, dacă nu, nici să nu o faceţi.

4 comentarii:

NightOn spunea...

Da, am patit-o si eu o singura data. Am dat bani cu imprumut cuiva. Cu mare greutate mi-a dat mare parte din ei dar inca mai are sa-mi dea (nu o suma prea mare)...nu cred ca o sa se intample chiar sa mii dea....Oameni fara cuvant si fara respect fata de ei.

iculici spunea...

ADJUDECAT DE "ALTCINEVA" DIN ULTIMUL RÂND... :)

:P

iculici spunea...

200 O DATĂ...
200 DE DOUĂ ORI...
200 DE TREI ORI. ADJUDECAT. NUMAI 200 VREA?
NICI MAI MULT, NICI MAI PUŢIN. :)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@NightOn- asta e partea cu sume mijlocii si ce m-a deranjat mai mult a fost că mi s-a zis o dată,apoi după ce că data a trecut aproape toţi şi-au cumpărat câte ceva, dar banii mei nu i-am vazut.Acum chiar că m-am trezit.
@iculici- abia apoi mi-am dat seama ca am scris doar de cei cu 200.M-am trezit si stiu ca doi dintre ei citesc si p-aici si putin imi pasa.Mi-i returneaza bine,nu tot bine,ca Dumnezeu nu doarme,doar atipeste,dar acum aveam nevoie de ei,pentru ceva anume si majoritatea imi spusesera ca mi-i dau Joi,adica ieri.