luni, 12 aprilie 2010

Nişte bârfe :)

Probabil că (mai mult ca sigur) această postare nu va fi citită , de către partea masculină, mai bine, e ca o bârfă şi aşa trecem mai uşor peste răspunsul meu la întrebarea numărul 27.
Aşadar şi prin urmare, din nou răspundem cititorilor, de data aceasta la îndemnul venit de la Cris-Mary 
1. De câte ori îţi speli faţa pe zi?
Depinde
2. Ce fel de ten ai?
Mixt
3. Cu ce îţi cureti faţa?
Cu mâinile şi-n mâini ţin un demachiant.
4.Ţi-l exfoliezi?
Foarte rar şi cu.......mălai (grişat, negrişat, nu contează)+ ou 
5. Ce brand obişnuiesti să foloseşti?
propriu :P... nu contează brand-ul
6. Ce cremă foloseşti?
Iarna folosesc des, în rest mai rar şi atunci una, ce nu e un brand cunoscut, Doina.
 7. Ai pistrui?
Din păcate mai am doar puţini, am avut mulţi, dar nu ştiu de ce m-au părăsit.
8. Foloseşti crema pentru ochi?
Nu
9. Ai fost sau esti predispusă la acnee?
Mai îmi apar şi mie câteodată, câte unul, câte doi, dar pleacă repede.
10. Ai avut nevoie vreodată să foloseşti Pro-Active?
Nu
11. Ce fond de ten foloseşti?
Nu folosesc
12. Dar anticearcăn?
nu
13. Ce nuanta a pielii ai?
Inchisă, d-aia şi cântam "şi mama a fost neagră şi tatei i-a fost dragă...."
14. Ce crezi despre genele false?
Trebuie să cred ceva? N-am nevoie şi nici nu vreau să am vreodată. Îmi sunt de ajuns ale mele, când se fâlfâie în lentilele ochelarilor.
15. Stii că trebuie să-ţi schimbi mascara o dată la 3 luni?
Aoleuue, eu credeam că  7948800 secunde (în cazul în care prin două luni cu 31 de zile şi una de 30, pentru restul faceţi voi calculul).
16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline sau L'Oreal
17. Sephora sau Mac?
________
18. Ai un card Mac Pro?
Nu
19. Ce instrumente pentru machiaj foloseşti?
Depinde de situaţie, când am nevoie de ceva impecabil apelez la flex.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Foarte, foarte rar
21. Dar pentru fata?
Nu
22. Care este culoarea de fard preferată?
Depinde.În general neutre.
23. Folosesti creion sau tus?
Creion pentru partea de jos, tuş pentru partea de sus (să nu uităm ne referim la faţă). Oriucm tuşul foarte rar în ultimul timp.
24. Cat de des îţi bagi creionul în ochi?
Singură, niciodată.Pot să mă machiez folosind creionul  şi rimelul şi într-un capac de bere sau chiar fără să mă uit.
25. Ce crezi despre pigmenti?  
"Pigmentul este o moleculă sau macromoleculă insolubilă, ce are proprietatea să absoarbă unde cu lungimi specifice."
26. Foloseşti machiaj mineral?
Nu ţin cont.
27. Care e rujul tău preferat?
Dacă eram băiat spuneam: culoarea rujului ce a lăsat urme pe ..., dar sunt fată şi rujul pentru bâieţi nu s-a inventat. N-am preferinţe, dar depinde folosesc şi roşu aprins, dar frecvent unul culoarea buzelor.
28. Dar lipgloss?
Incolor
29. Care e blush-ul tau preferat?
Nu folosesc.
30. Îţi cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu.
31. Îţi plac magazinele cu produse cosmetice?

Nici nu-mi displac, nici nu-mi plac, trec pe lângă ele ca şi pe lângă celelalte, dacă mă atrage ceva din mers, bine, dacă nu, tot aia e.


32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu.
33. Ai luat vreodată în considerare să faci cursuri de machiaj?
Nu.
34. Uneori eşti stângace când te machiezi?
Nu
35. Numeste o “crimă” în ceea ce priveşte machiajul.
Aproape toată cutia de fard în jurul ochilor, de ai impresia că-s scăpaţi în călimară, câteodată, depinde de culoare (exemplu: gene albastre, creion albastru,fard albastru tuş verde, buze roşii, obraji roşii)

36. Îţi plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveşte machiajul ochilor cât şi buzelor?
Depinde şi unele şi altele.
37. Care celebritate are întotdeauna un machiaj impecabil?
Habar n-am şi nici nu mă pasionează prea mult. Oricum la tv au alt macghiaj, decât în realitate (multă făină=pudră, etc)
38. Dacă ar trebui să ieşi din casă folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Creionul negru.
39. Ieşi din casă fără să te machiezi?
Da şi nu doar din casă, chiar şi pe stradă.
40. Crezi că arăţi bine şi nemachiată?
Eu arăt bine mereu, dacă vreau asta :P şi serios: Da, chiar dacă nu ma uit în oglindă.
41. Din punctul tău de vedere, care e cel mai bun brand în materie de cosmetice?
Momentan nu mi-am trasnformat faţa (am vorbit doar despre faţă aici) într-un "teren" de experimente, nu le-am încercat pe toate, nu ştiu. Pentru mine, cle mai bun creion de ochi e Ada, celelate le-am transformat în culori sau le-am donat, pentru altele, probail este altul.
42. Ce crezi despre makeup? 
Sunt frumoasă şi fără el (câtă modestie zace în mine)
Dacă vrea cineva să dea sfaturi, o poate prelua, dacă vrea să divulge vreun secret la fel, nu-i nicio obligaţie şi nici să adauga link nu-i musai.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Completasi si eu leapsa asta si chiar mi-a facut placere :) De ce oare?

Cris-Mary spunea...

Deci amandoua optam pentru exfolierea Bio:D..

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- am vazut,dar tu ai si sarit peste unele raspunsuri:)
@Cris-Mary-chiar ma simt bine cu amestecul acela.Pentru par foloseam o combinatie asemanatoare,dar era ou cu ulei de ricin.N-am mai folosit de mult.Acum folosesc doar o masca si sampon,de vopsit nu l-am mai vopsit de peste 6 luni,ca oricum e negru el si toti ma intreba ce-i fac de luceste si cand m-am vopsit.Asta e,e natura buna si profit de ea.