marți, 13 aprilie 2010

Oare

toţi au vreun handicap?

9 comentarii:

MadMe spunea...

Handicapul poate fi şi mental. Cred că lipsa de neuroni intră în categoria asta. Deci da, probabil că au cu toţii acest handicap. ;)

WaLy spunea...

Cu siguranta au ceva , sufera de nesimtire-acuta , da eu de ce dq mai vorbesc ca daca eram in locul lor faceam la fel , doar ca eu o parcam in lung ca sa ocup 2 locuri :))
Azi am mers aproape un kilometru pe contra-sens si am trecut si prin 2 curbe.

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- exact asta am spus si eu
@Waly- si noi ma mers pe contra sens pe autostrada,doar vreo 200 de metri,dar cand parcarea e aproape goala in jur,de ce sa faci asta?

Cris-Mary spunea...

Lenea e cucoana mare .. erau cele mai apropiate parcari langa intrare

iculici spunea...

DA' MILIŢIA???? CE FACE MILIŢIA?
DOOOOARMEEEEEEE. ÎN PAPUCII STATULUI. :))
NU DEGEABA ZIC EU TOT TIMPUL CĂ POLIŢIŞTII ÎS DEGEABA. PUR ŞI SIMPLU CONSUMĂ OXIGEN DE-GEA-BA !!!!!!!

BUEEEEEEEY ... SUNTEŢI DEGEABAAAAA PE PĂMÂNTUL ĂSTA. CĂUTAŢI ALT PĂMÂNT, ALTĂ PLANETĂ PE CARE S-O POPULAŢI DOAR VOI !!!!!

ÎŢI DAI SEAMA CE MIŞTO AR FI .... PLANETA POLI' ... :))

PUP.

iculici spunea...

ÎN AFARA PREDICATULUI:
ŞÎ PENTRU TINI: http://iculici.blogspot.com/2010/04/pentru_13.html

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- sau lucrau acolo,ca au stat mai mult de jumătate de zi.
@iculici- miliţia doarme, nu afce zgomot,ca ii trezesti,probabil faptul ca am facut varsat cand trebuia sa dau la melitie a fost un semn (pilele m-au certat apoi ca n-am apelat la ele).In afara complementului vazusem deja,dar nu puteam intra in propriul meu cont :)) sa iti las comentariu.MULTUMESC DIN SUFLET.Ti-am zis ca ai un suflet maaaaaare?Ce daca,iti mai zic: e MAAAAAAAAAAAAARRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEE >:D<

Anonim spunea...

Cum , fiecare vad ca are cate o problema,unul este n renovare,ceilalti in constructie,nu intra tot la handicap?:)))

Fetita Junglei13 spunea...

@darias- :)) bine zis