duminică, 4 aprilie 2010

Sarbatori Fericite

de la alti vecini de ai mei:

si de la niste comuneni (daca nu sunt din acelasi sat, ci doar din aceeasi comuna, ii numesc cum vreau eu)
v-am zis ca al treilea e zarzarul:

dar nu v-am zis ca vine iarna, curand, conform unei comapnii petroliere, altfel nu se explica faptul ca asta iarna aveau manusi subtirele si azi a primit d-astea:

Hai sanatate, ca am parcurs 15 km azi, intr-o ora jumate si maine m-asteapta o zi cu multe meciuri.
Asta asa, ca de final:

5 comentarii:

Play-R spunea...

Paste Fericit! :)

iculici spunea...

poza 2... :)) a uitat omu' că vine paşetele şi nu crăciunul... :))

poza 3 ... la noi, abia înmuresc copacii... :)

poza 1 ... dacă asta îi place... te caci în gusturile omului? nu. poate tot anul ascltă colindele lui hruşcă... :) ştii care e partea bună? că ascultă colinde cu hruşcă şi pentru mine :)) mulţumesc! jumate de an pentru el, jumate pentru mine... :))

pup.

Fetita Junglei13 spunea...

@Play-r-Paste Fericit si tie :)
@iculici- pt poza numarul 1 cred ca am sa mi-o fur :)) e tot in casa cu scaunul la desert.La noi,caisii mai au putin si se scutura.TE PUP

Lillee spunea...

Si la noi caisii sunt plini de flori :)
Faza cu manusile e tare ca si colindele...Auzi? Vine craciunul si eu am vopsit oua? Ce tuta sunt.
Acum inteleg de ce era acolo pom cu oua :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- aia a fost si dilema mea.Ciocnesc oua,cand nu trebuie?:))