vineri, 23 aprilie 2010

La Mulţi Ani

Înainte de a se naşte, a avut loc următoarea discuţie:
mama lui: o să-l cheme Leonard şi am să-i pun un nume de sfânt legat de naşi
noi- anu- marin ?:))
m: i-aş spune Ştefan, dar or să râdă copiii la şcoală de el.Am să-i zic Georgian
eu: adică Gheroghe :))
m: nu, Georgian
Şi aşa i-a ramas numele Leonard- Georgian. Am făcut 2 km de deal în cinci minute să văd, dacă a sosit pe lume şi nici n-am vrut să-l văd apoi, când am aflat că e băiat, vroiam o fetiţă, s-o chinui şi să-i fac codiţe. Şi-apoi, când avea doar patru luni, în plină iarnă îl plimbam cu o copaie prin zăpadă, că nu se putea ţine. Şi mai târziu, îi cântam 10 negrii mititei, prin telefon să adoarmă, că doar aşa era împăcat. Şi primul lui cuvânt rostit, n-am să-l uit niciodată.
La Multi Ani nepoateeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Săptămâna viitoare vin la şcoală :D

5 comentarii:

Cris-Mary spunea...

La multi ani !

bibi spunea...

unchiuleee te-ai dus:))vine la scoala:))hi hi...:Xla multi ani baaa:*(dc nu ai pus-o si pe mariana aia neagra de i-am facut eu poza?de la noi de pe strada?:))dk n-o mai ai ma anunti k sa ti-o dau:X)

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- multumesc din suflet
@bibi- ce ciudat suna "unchiuleeee" catre unul mai mic,decat tine si nepotul meu,suna ca si cum mi-ar zice el mie saru'mana matusa (cah).Am pus-o mai demult,asa tin minte,Verific.

iculici spunea...

NEPOATEEE A LU' FJ13 ...AI GRIJĂ CU ŞCOALA AIA CE FACI ... SĂ TRĂIEŞTI MULŢI ANI !

SCUMPA-MĂTUŞA ... :))

PUP.
cu drag,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- multumesc.Mi-e mila de el,dar si de mine.TE PUP