joi, 15 aprilie 2010

Trepte


Dincolo de ele, noi am găsit:
el ne-a găsit pe noi:

6 comentarii:

iculici spunea...

:))
mi-am amintit de o "conversaţie" între sora finuţei mele şi taică-su:
ea: "tati, tati ... un şarpe!"
el: "un ce?"
se gândea el la o râmă mai lungă, ceva... când colo... O OMIDĂ. :))

ce fain e felinarul ăla... 8-> :D

PUP.

MadMe spunea...

Cred că dacă dădeam de individul ăla ce v-a găsit pe voi, fugeam înapoi pe scările alea de în 3 secunde nu mă mai vedea nimeni în zonă....

WaLy spunea...

Tare!!!
Frumoase pozele.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- :)),daca nu era ruginit si gaurit,felinarul isi gasea o casa.
@MadMe- anul trecut am gasit o vipera:)).Era sa calc pe ea,sunt obisnuita.
@Waly- multumesc,pozele sunt din "averea mea" :)

iculici spunea...

DIN ZESTREA PROPRIE ŞI PERSONALĂ :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ramasa de la daci :))