duminică, 25 aprilie 2010

Atât de...

Azi noapte am visat că era cutremur, dar am visat atât de profund, încât simţeam că se zgâlţâie patul. Nu-i niciun bai, înainte visasem urât, atât de urât, încât simţeam că mă sufoc şi m-am trezit ţipând. Apoi am visat că au venit hoţii, dar atât de profund, încât m-am trezit strigând. Dimineaţă m-am trezit obosită şi m-am întrebat: "da' eu când am dormit?"
Azi, într-o revelaţie (nebună revelaţie, ca toate ale mele) mi-am amintit că acum un an a fost cutremur şi ce-am gândit eu? Triiinnccc, ia să dau cu spaima în populaţie, să-i zgândăr niţel, că merită, anul trecut m-au exasperat cu mass-urile lor, au trait cutremurul online şi mi s-a părut prea de tot să primesc "ieşiţi afară e cutremur". De parcă eu nu simţisem, de parcă eu n-am citit, după ce intrasem în casă. Cum să dau eu cu panica în ei? Simplu: căutat pe mess fostul coleg de şcoală şi reamintit: anul trecut, pe vremea asta, dădeai mesaje cu "dacă tot dormiţi afară, luaţi-vă şi umbrelă, la Râmnic plouă" sau "ştiu că a fost cutremur, dar nu mă panichez, dacă ajungeţi dincolo din cauza vreunui atac de cord, salutaţi-o pe mamaie".
Probabil că nu vă interesa asta.

7 comentarii:

Nea Costache spunea...

De obicei, cand visezi cutremur, subconstientul tau, chiar sesiseaza ceva miscari seismice care in mod normal nu le simti!

Sper ca nu te supar daca te cadonez cu o...leapsa:
http://www.neacostache.com/2010/04/25/%E2%80%9Co-leapsa-tare-indiscreta%E2%80%9D/
O seara minunata!

Fetita Junglei13 spunea...

@Nea Costache- multumesc pentru lamuriri si nu ma supar :).Multumesc la fel,o seara usoara si bine ati revenit.

Lillee spunea...

Si a mers? I-ai speriat nitel? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- rau pe unii,iar altora le-am dat subiect de discutie :))

macanta spunea...

brr,vorbeste cu subconstientul sa iti trimita niste vise mai trendy:)

MadMe spunea...

Şi eu am visat cutremur acum vreo 2 luni. Foarte real a fost visul ... înfricoşător de real :S

Fetita Junglei13 spunea...

@mancanta- l-am amenintat deja :)
@MadMe- stiu cum te-ai simtit