luni, 26 aprilie 2010

Cine e de vină?

Dacă majoritatea fetelor/femeilor spun că se înţeleg mai bine cu băieţii/bărbaţii,de ce între ele nu sunt capabile să se înţeleagă? Cine e de vină? Tot băieţii/bărbaţii, cred că spun ele, pentru că sunt diferiţi şi pentru că ei sunt de vină pentru toate.
P.S doar pentru fratele mai mare: dacă şi azi îmi dai răspunsuri academice la întrebările mele te pârăsc "dragă". Da, da cu tine vorbesc, închide jungla şi spune informaţii, pune şi tu o muzică bună şi "râzăreşte-te", că poate între timp aflu şi răspunsul al întrebarea ta " dacă atunci când aterizezi pe Lună se spune aselenizezi, cum se spune când aterizezi pe Soare?"

3 comentarii:

realbadpisy spunea...

complicata intrebare...pff trebuie sa ma documentez ..revin!!

WaLy spunea...

Nu i s-a pus inca un nume aterizari pe Soare , deoarece nimeni nu a putut sa aterizeze.

Fetita Junglei13 spunea...

@realbadpisy- de cand ma documentez si eu :
@Waly- da,stie si el,stiu si eu,dar tot ma exaspereaza dimineata cu intrebarea asta.I-am zis ca si pe Pluto tot aseplutizezi si pe Saore asesorizezi si toate incep cu ase,deci hai Ase...soft la baschet,nu-i convine,desi tine cu ASESOFT.