duminică, 13 septembrie 2009

Eu nu

Acesta e un pamflet, trebuie luat ca atare şi citit doar cu acordul tău.
Eu nu, nu m-am născut dintr-o prostie, adică prefer să cred că m-am născut din fuziunea unor păsări, în urma unor dulcegării ascultate de purtătorii acestor păsări. De ce e asta o prostie? Acum nu spun că trebuie să împărtăşeşti lumii întregi ceea ce faci tu cu "iubiii, pisii" (despre denumirile astea altădată) în momentele alea, în care logic sunteţi doar voi doi (deşi nu în toate cazurile), locaţia v-o alegeţi singuri. Nu vreau să aud nici cum frichi frichi, huţa huţa el şi tu şi ce aţi făcut, deja în momentele alea auzul meu îşi doreşte să fie plecat în vacanţă, nu mă interesează unghiul sau coeficientul de frecare miu prim, ăla de-i cu forţa de frecare (şi nu mi-a plăcut fizica la şcoală, dar asta mi-a rămas prin nişte unghere ascunse), dar aşa cum m-am născut de ziua altora, cred şi că nu m-am născut dintr-o prostie. NU, nu, eu nu, e sex, e amore vero, e fizică, geografie, chimie, ce-o fi, dar nu e o prostie.

2 comentarii:

iculici spunea...

LEGE
LEGE

"FICHI, FICHI" CHESTIA ASTA IMI AMINTESTE DE ... ... ... COPILARIE. :D SUNA CIUDAT, NU? DA' ASA E LA MINE... CIUDAT. TOTULE CIUDAT.
IMI AMINTESTE DE COPILARIE PENTRU CA TAICA-MEU UTILIZA ACEASTA EXPRESIE. LA INCEPUT HABAR N-AVEAM DESPRE CE ERA VORBA; APOI, INCET-INCET ... AM INTELES... CAAHHHHH
FAZA CEA MAICIUDATA E CA NICIODATA NU ZICEA "FRICHI-FRICHI" :)) LA EL ERA "FICHI-FICHI" :)) :)) :)) TAICA-MEU ...

SCUMPA, LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUUUUUUUUUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- bine ai venit in clubul ciudatilor.Tatal tau era special.
Multumesc asemenea.