sâmbătă, 26 septembrie 2009

Mi-e milă

Această postare nu cred că este dedicată bărbaţilor, dar nici femeilor.
E greu să fi femeie, mai ales dacă sălăsluieşti în pielea mea. Dupa ce că de zeci de ani o supun la tot felul de tratamente, şi nu d-alea faciale, sau călcâioase, nici uleioase (de măsline şi extra nu intra virgin, neapărat), ci d-astea ce au legătură cu sculele, azi i-am refuzat şi dreptul, stângul, ficatul, pancreasul, irisul, pupila şi tot ce mai dispune ea, de a-şi pierde timpul prin magazine. Eu nu las femeia din mine să-şi clătească ochii, nu, nu-i spăl cu detergent, nu-i clătesc, logic, da? Să vă detaliez, din motive de bautură, joc şi voie bună, nu pot merge în pantaloni scurţi că a sosit toamna şi nici cămăşa de noapte chinezească din copilărie nu mai îmi vine, timp n-am avut să-mi fac singură, deci hai la vânătoare de rochii de ocazie, că de microbuz sau tren nu s-au inventat. Speedy Gonzales e mic copil pe lângă mine, când vine vorba de cumpărături, primul magazin, prima rochie, rezolvat, nu mi-au trebuit mai mult de 10 minute cu tot cu striptisul de rigoare. Până si vănzătoarea a rămas uimită, dar ce credeţi că a durat prea mult fericirea asta? Nu, că femeii din mine îi mai trebuia şi altceva pentru rochia aia şi pentru un peticuţ de material a pierdut mai bine de două ore. De ce nu s-or inventa şi mărimea femeilor ca mine? Ca şi noi estem oameni şi mie-mi e bine aşa, dar îmi trebuie, câteodată. O compătimesc pe femeia din mine.
P.S- Să nu mai fiu întrebată "dar tu nu ţii la tine, de zici astfel de lucruri?", am sa răspund anticipat: mă iubesc chiar, asta nu înseamnă că sunt îndrăgostită de mine şi-mi fac declaraţii în oglindă dimineaţa, sau că-mi cânt serenade, nu, îmi ofer doar ceea ce-mi place.
P.S 2 melodia cu "Transport în comun" nu am găsit-o, aşa că momentan, sper că merge asta

Alexandru Andries - Ca nisipul femeile sunt

3 comentarii:

enibadi spunea...

Si rochia,rochia putem sa o vedem si noi?

mei spunea...

Ce ne distrezi.Dar rochia cum e,unde e,de ce nu e aici?

enibadi spunea...

Hai ma cu poza aia,te maritasi? :P