duminică, 13 septembrie 2009

Nu-mi plac petrecerile

Şi d-aia nu organizez nimic înainte. Îmi plac lucrurile simple şi urările şi mai simple. Uite aşa a decurs, în parte ziua mea.
1. Dacă nu bei de fel, de ziua ta când au toţi dreptul la băutură, mai puţin CD că şi-a luat CVC şofer, să nu amesteci în niciun caz băuturile.
2. Să-i împaci pe toţi faci asta:
dimineaţa cu heapi famili (fără poze, poate cândva).
ea, Bi mi-a adus cadou asta, exact ce mi-a promis şi-i mulţumesc şi pe această cale:
Oare de ce vânzătoarea din cauză că totul făcea 66,6 ron, mi-a zis că "a dat un preţ ciudat, mai îţi dau un chibrit"?
3. Apoi pleci la festivalul caşcavelei că nu poţi lipsi nici anul ăsta, normal că pe drum iar văzurăm ceva , ceva aşa ca pentru sufletul nostru:

au dansat şi ei (asta-i de anul trecut de la Sinaia), poza de azi:
la tributul adus lu' Maicăl, el, MIRC, făcea treaba asta:

El, tovarăşul meliţian, ne-a spus că:
"1. e departe pe aici
2. nu aveţi voie ( aaa, pai eu mă gândeam că ăsta e nambăr oan, dar las-o aşa)
3. luaţi-o pe unde aţi venit, e mai lesnicios" (aha, adică mai lesne, mai uşor?)
Bine că nu mi-a dat amendă pentru răspunsurile astea:
După noi, potopul:

Şi-am trecut şi pe la Vlaicu, din mers că ne ardea buza :
si ne aşteptau alţii pentru o partidă de fotbal, mare derby, Păuleşti Mal versus Plopeni Diana:
Învingătorii, bineînţeles că Mal, doar avurăm două în poartă, MMS şi MAI :). Sfat să nu bei niciodată înaintea unei partide de fotbal.
Şi-au mai fost niste runde,că aşa mă tranş€z eu de obicei şi...
Pentru că "enibadi" mă întreba, de ce nu o anumită melodie? Uite că-i fac pe plac :

Florentin Budea - De ziua mea

6 comentarii:

enibadi spunea...

multumesc >:D<

iculici spunea...

>:D<
CE-MI PLACE MIE 13 !!!
:P

PUP.

Anonim spunea...

pacat ca nu ai filmat meciul:(

aglaia:)) spunea...

la multi ani inka odata!..si a fost bun sfatul sa nu bei innainte de meci..dak stiam mai innainte nu o mai faceam:)))...am fost praf..am alergat degeaba:))))

iculici spunea...

L-AI VAZUT PEBASESCU LA FESTIVAL?

AUZI, LA VOI UN CHIBRIT E 40 BANI? INTERESANT. :D

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- nu l-am vazut,el a fost cu o zi inainte am auzit,spre binele lui,ca daca il vedeam eu :))
Chibritul e 1 ban,dar mi-a dat un chibrti sa faca 66,7 si inca 2 gume:)), nelipsitele gune.
@dragos- mare pacat.