luni, 21 septembrie 2009

Eu şi messengerul (2)

După cum spuneam aici, mă distrează messengerul. Recunosc, nu am ştiut până acum o săptamână asta si nici nu ma fost curioasă să aflu. Acum cinci luni mi-a spus cineva(după un alt id de messenger, erau nişte persoane, care cred că nici să respire nu puteau, dacă nu ştiau cine sunt eu): asl/pls, hai că pls ştiam şi eu, deşi cei cazaţi în căsuţa mea nu îmi dau d-astea, dar la asl am crezut că strigă, precum un vaşnic luptător "asalt" şi deja eram pregătită cu tot arsenalul din dotare. Am întrebat eu mai jos, mai sus (asta în funcţie de cum sunt cazaţi in messengerul meu), nimeni nu ştia nimic despre asl. Bun aşa, lasă ca oricum nu era important, d-aia nu puteam dormi eu noaptea. Uite că am aflat acum şi-am râs cu stropi, că lacrimi nu am, le-am consumat. Oricum mă tot intreb ce atât dnd, brb şi alte d-astea, nu-i aşa că suna mai frumos decât în romană, doar nu te apucai sa scrii ND (nu deranja) sau VI (vin imediat), las' ca tot ca mine, le traduc cum vreau eu:
dnd- deci nu dorm,
Restul, poate altădată.

2 comentarii:

Culian spunea...

Am şi eu o listă întreagă cu intâmplări şi faze mai mult sau mai puţin comice în ceea ce priveşte mess-ul nostru cel de toate zilele şi datorită ţie, pentru că m-ai inspirat, cred că o să aşez câteva dintre ele pe hârtie/hardisk.

iculici spunea...

:))
"NPC" STII CUM E TRADUS PE AICI PE LA MINE? "NU PORT CHILOTI" :))

"ASL,PLS" FOLOSEAM CAND ERA MIRC-UL LA MODA... SA TOT FIE VREO 10ANI DE ATUNCI... NU. 10NU; DA' 8 IS SIGUR. :D MOOOAAAAA... SI CAND II VEDEAM PE TOTI CU ASL,PLS MA GANDEAM "CE NAIBA O FI INSEMNAND???" PANA M-AU LAMURIT VECINI DE CALCULATOR... PE ATUNCI MERGEAM LA SALA. SALA DE NET ... ;))

:))