marți, 15 septembrie 2009

Iubeşti, nu iubeşti

ea 1- ai un coş (nu de nuiele, nu al Scufiţei Roşii) situat pe partea aia de unde mănâncă unii, dar tot dispui de ea.
ea2 - aaa, da? Iubesc.
ea3- pe cine? Pe aia mică poate.
De ce trebuie să iubeşti neapărat un EL, o EA, ca să iubeşti, de ce nu poţi iubi şi altceva? Uite că eu iubesc să respir şi mai ales stâlpul de telegraf, oare e ceva anormal? Şi ea se întreba cândva "tu iubeşti?", păcat că la episodul 15 s-a sfârşit.
"Ce ai slăbit aşa, iubeşti?" De ce iubirea slăbeşte? Se presupune că-i ceva frumos, nu? Deci nu văd de ce te-ar slăbii, de ce ţi-ar face rău. Să nu mai iubim, să devenim toţi nişte ursuzi, nişte "graşi" şi dacă tot se chinuie unii/ unele cu mii de cure de slăbire şi degeaba, eu zic "hai să iubim că-i gratis şi te şi ajută, nu?". Ce-mi plac unii oameni.

2 comentarii:

iculici spunea...

:D SCUMPA, INCA NU E GATA. MAI AM VREO DOUA RASPUNSURI... CE E MAI AIUREA E CA LUMEA NU VREA SA RASPUNDA LA INTREBAREA MEA :( CAND II INTREB, INCEP SA RADA, SE UITA FOARTE CIUDAT LA MINE DE PARCA AS FI COBORAT DE PE LUNA. :(

"AI SLABIT :) . IUBESTI?" "MDA... PE ELIZA. SI PE TOMBI IL IUBESC" :D AAAAA... SI PE MAMA O IUBESC. :D

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ciudat,dar nu tu esti ciudata,ei sunt ciudati.Sau sa-ti urez bine ai venit in clubul ciudatilor