luni, 21 septembrie 2009

Normal sau poate nu

Normal că am fost şi aici (asta pentru a vedea poze cu ceea ce a fost la Serbările Toamnei Câmpina). Şi normal că am fost a doua zi, noi nu ne ducem la deschidere. Şi mai normal că noi am avut programul nostru şi am făcut poze la ce-am vrut noi.
Când foamea îşi spune cuvântul şi ea se apucă de adunat roşii din centrul municipiului, ei sunt în aceeaşi pauză de masă.
Singura diferenţă între prima şi a doua poză mi s-a părut doar faptul că primul nu mânca seminţe, în rest, faţa lor exprima aceeaşi poftă de spectacol.
Deci, hai să ne distrăm în stilul nostru:


"Ia domnişoară, fă-i câte poze vrei :)"

Iar asta, mi-a placut aşa de mult (mie nu-mi plac lucrurile în funcţie de duritatea lor, nici cele tari, nici cele moi) pentru că:

Normal sau poate nu.

2 comentarii:

bibi spunea...

tu"unde sunt?(:|"
eu"acasa:-??"
tu"cine imi face cafea?"
eu"vrei sa ti-o fac eu?:-?"
tu"aa...nu ma duc eu acum"
eu"bine"
tu"cat e ceasu?"
eu"11 ma"
tu"cat am dormit?"
eu"pai nush knd ai adormit:-?"
tu"la 7"
eu"bine hai sa nu adormi la loc"
tu"nu nu k-s in picioare:))"

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- ehe,omul cand imbatraneste face mai multe prostii decat la tinerete,da' las' maică ai sa ajungi si tu ca mine