miercuri, 16 septembrie 2009

6

1. Postul de mai devreme nu e varză, e salată pariziană, dacă avea şi porumb era americană deja. Pfff, acum compar în reţete culinare, oare ce o urma?
2. Am dat cafeaua-n foc. Cine m-o fi pus să o fac altfel ? Naiba? Nu, nu cred, că n-o cunosc, dar ceea ce dura foarte puţin, azi s-a prelungit, că doar nu veanea cin' m-a pus să-mi spele aragazul şi la separator ( a se citi filtrul, dar dacă filtrează- separă. Ce explicaţie a la copil de 2 ani dau) nu îmi place.
3. je (15.09.2009 08:07:19): pe cine ai diriga?
je (15.09.2009 08:07:24): la cat intrii?
nepotu' lu' junglă (15.09.2009 08:07:26): am dirig, am fost la scoala
nepotu' lu junglă (15.09.2009 08:07:34): degeaba
je (15.09.2009 08:07:37): si io tot degeaba am fost, uite si tu unde-am ajuns
nepotu' lu' junglă (15.09.2009 08:10:29): eu ma refer ca m`am trezit ca bou la 6 si ne-a trimis acasa
je (15.09.2009 08:10:54): eu ma refer ca am fost degeaba la scoala, ca uite unde am ajuns
4. am mai descoperit unul pe aceeaşi lungime de undă. O discuţie la serviciu:
je- Dana dacă dormi te înjur.
el- lasă că o înjur eu, că tu n-ai cu ce.
je- păi eu nu o înjur aşa, că nu înţeleg de ce înjură fetele aşa.
el- eu da, că nu-s fată, aşa că daca ai nevoie, zi-mi mie şi devin "înjurătorul tău" că nici eu nu înţeleg.
Acelaşi el, câteva ore mai târziu: "Oare când o face şi băiatul meu 20 de ani?! Peste 8 normal". Şi cică să nu râzi.
5. Totuşi îmi trebuia o armură.
6. Atât, că nu mai ştiu să număr.

3 comentarii:

iculici spunea...

;)) CE BINE CA TI-AI GASIT UN "INJURATOR"PERSONAL... :D
DA' DE CE VREA EL SA AJUNGA FIU-SU LA 20 ANI? DE CE NU VREA... 23 SA ZICEM,,, ? :P

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- pentru că ieri a fost ziua de nastere a copilului unui coleg si ne-a adus acadele si brizbrizuri,coleg ce a zis acum ceva vreme ca bea si el un sprit ca nu-i bai,ca vine fiul lui si-l duce acasa,iar eu am intrebat "dar cat are fiul tau?", el mi-a raspuns "20 de ani cand o sa am eu 58".Siu ieri coleg 2 a intrebat"ziua fiului tau,ala de 20 de ani?".Toata treaba e, ca noi zicem astea cu privirea numarul7,aia serioasa,iar altii se uita la noi,ca se asteapta sa le zicem ceva important.

iculici spunea...

AHA ... :))