marți, 8 septembrie 2009

Preventiv

Asta e realitate, nu e ficţiune şi face parte din acelaşi ciclul "să râdem zilnic, că are cine ne face":
J- ai şi tu o pastilă de durere?
yo- nu iau pastile, dar ce te doare? Poate fac rost.
J- nimic, vreau sa iau preventiv.
yo- Preventiv că ce? Că o să te doară capul, măseaua, rinichiul, pancreasul şi alte bucăţi şi parcele ale corpului tău? Păi eu zic, să-i propun A mare-i mele (ea nu-i amică), care o să aducă pe lumea asta, cam într-o lună, una bucată prichindea, să-i dea preventiv aşa niste anticoncepţionale, că peste câţiva zeci de ani i-or fi de trebuinţă.
Eu pe această cale vă anunţ preventiv că: nu am să mă schimb (o fi bine, o fi rău) şi mai dispun de câteva depozite de intrebări, că am să fac focul în sobă de pe acum, dacă o fi frig la iarnă, mă duc să-mi fac grajd, daca mi-oi lua vacă, să-mi predau permisul de conducere, dacă oi bea vreodată, de ce să mi-l ia ei? Că mi-au avion, dacă oi lua lecţii de zbor vreodată, că ... am mii de că-uri d-astea, dar mi-e să nu vă-nroşiti apoi.
Tu ce ai face preventiv aşa?

4 comentarii:

enygmah spunea...

As dormi tot weekendul ca sa nu mai dorm deloc in timpul saptamanii :P

Fetita Junglei13 spunea...

@enygmah- :) dar de ce nu invers?

Anonim spunea...

as lua o aspirina:)) zic astia la tv ca e foarte buna de luat preventiv;) eu zic sa o recomanzi cunostintelor

iculici spunea...

CE AS FACE PREVENTIV, NU STIU. DA' STIU CE FAC PREVENTIV: SUSU. :D
SA MA EXPLIC: CAND MERG LA DRUM LUNG, CU MICROBUZ SAU CU AUTOCAR, CAND OPRESTE PENTRU ... DIVERSE... EU FAC CATE UN PISU MIC. PREVENTIV. :)) CU TOATE CA ATUNCI POATE NU MA TRECE FOARTE TARE... DAR... DACA MA TRECE CAND NU SE POATE OPRI MASINA??? ASA CA, EU IL FAC PREVENTIV :)) :)) :))

PUP.