joi, 10 septembrie 2009

Ce faci de revelion?

Am râs, am făcut glume pe seama asta, dar inevitabilul s-a produs. Deja am fost întrebată. Aşa că am să să răspund, cum le-am răspuns şi lor, băştinaşilor, acum vreo 2 săptămâni şi am tot amânat să scriu aici:
- nu-mi place revelionul, e o zi ca oricare alta, sau poate chiar mai rea. E ziua în care persoane care nu te-au mai căutat de secole simt nevoia să-ţi dea mesaje stas şi lipsite de originalitate.
- eu fac revelionul când vreau eu, ca de obicei.
- anul ăsta nu mai e nevoie să mă tranşez pentru a-i mulţumi aproape pe toţi, anul ăsta ca niciodată ştiu (din iulie) exact unde am să fiu: "eşti, nu eşti liber, lucrezi" şi chiar nu-i un motiv de suparare, cum îmi spunea cineva "ooo o să ai material pentru blog, cât pentru un an", nu vreau material pentru blog, dar am să râd.
Cum Moş Nicolae trebuie să apară zilele astea, să nu te mire, dacă în curând ai să vezi artificii, globuleţe şi poleială in junglă.

Niciun comentariu: