miercuri, 9 septembrie 2009

Eu şi messengerul (episodul 1)

Azi discutăm despre buzduganul messengerului sau soneria, alarma lui. Ştiţi cum arunca zmeul buzduganul să ştie Cosânzeana că îşi face apariţia? Eee, uite aşa apare neutru, că nu-i nici feminin, nici masculin, e un-două... Cum cine? El, ăla mic şi roşu de zici că-i chestia aia la care se năpustec taurii in arenă, buzz-ul. M-atrage tehnologia, precum era atras Pinochio de gater, dar de nevoie ( Cine o fi nevoia asta? Mi se pare cea mai tare profă, ne învaţă de toate) degeţelele mele au învăţat acum ceva vreme sa zburde pe tastatură, mai ceva ca picioruşele unei gimnaste intr-un exerciţiu la sol (nu sol-ul din gamă, da?). Reîntorcându-mă eu de pe plaiuri nemioritice şi ajungând civilizaţia şi-acilişa, la Cuca Măcăii land, precum spuneau fetili de la Apaca "nu vrem lei nu vrem valută/ vrem ca Petrica să ne... recite moartea caprioarei", uite aşa găsii şi eu "ai, n-ai ce băga în gură/ şi nu mă refer la cot (ete că nu vreau eu să rimeze)" internetul nu trebuie să lipsească din casa românului. Că-i pe masă, birou, o cutie de carton improvizată, pâc-ul şi laptocul sunt la loc de cinste, mai ceva ca tabloul din copliărie pe care ţi l-au făcut împotriva voinţei tale şi care acum zace ascuns pe şifonier, sperând mereu ca nu va fi găsit şi expus. După cum spuneam, nici eu nu puteam face exceptie, nu? Cu mânuţele astea două mi-am construit căsuţă de mail (doar un locatar plătindu-mi chiria pănă acum) şi bineînţeles nelipsitul acaret, pe lângă căsuţa omului, messenger-ul. Şi uite aşa am devenit fana lu' status şi-a lu' buzz. În zilele în care sunt p-acasă el, mess-ul meu, e oupăn şi 24 de ore, dar eu nu-s la butoane, statusurile mele sunt înţelese doar de unii şi-s mai speciale aşa (asta ca să mă exprim frumos sau cum ar spune unii "au venit piticii în viaţa noastră"), educaţi de către mine, normal, chiriaşii nu-mi dădeau buzz-uri, mass-uri şi cuvinte anagramate. Nemaiavând timp s-a dus educaţia pe apa lu' Marţi (că apa Sâmbetii o fi deja plină, de câte s-au dus pe ea) şi :
intâi buzduganul şi apoi
clc(28.08.2009 21:03:31): esti
clc(28.08.2009 21:03:31): ?
....
buzz
f (19.08.2009 23:02:33): buna cf tu?
je (19.08.2009 23:02:38): buna. bine
f (19.08.2009 23:02:48): ma bucur
je (19.08.2009 23:02:49): auzi de ce dai buzz imediat cum scrii?
f (19.08.2009 23:03:09): mii de scz credeam ca nu esti la pc
je (19.08.2009 23:03:30): nu iti cere scuze, si nu,nu-s suparata
je (19.08.2009 23:03:37): doar ca nu inteleg si daca nu eram la pc, oricum buzz-ul nu te ajuta cu nimic.
Am la buzz-uri in ultimul timp, incât aş putea să-mi deschid un serele, dar să vă spun şi despre statusuri. Că eu într-ale mele, caut asociat pentru afacerea cu dude, dau pierdut semnalul de la telefon şi ofer recompensă găsitorului/ oarei, fac concursuri in care ofer o zi din viaţa mea celui/ celei ce înţelege, fac troc (şi nu d-ăla în care mănâncă porcii), recunosc, dar de ce să pui la status "nu's", eşti că respiri, dar nu eşti la pâc şi de ce tu, om la 30 de ani, să scrii la status "cu iubi la iubi"? Eu presupun că dacă eşti cu iubi, îi explici cum şi de ce nu trebuie dus carul mare la vulcanizare, nu stai să prezinţi lumii intregi idila ta, sau poate oi greşii eu şi tu ai vrea să-mi dai si web să vadă şi ochiul meu ceea ce numai tu cu ea ar trebui să ştiţi.

4 comentarii:

bibi spunea...

:))cu iubi la iubi....la alex scrie"cu viata mea"=))
deci estem mai emancipati:>



BUZZ!!!

MARIA spunea...

>:D<

Fetita Junglei13 spunea...

@ MARIA- ce dor mi-era de tine :* si >:D< si multumesc inca o data.

iculici spunea...

BUZZ

:P
PUP.