sâmbătă, 23 martie 2019

Mulți știu cum arăți, puțini cine ești


"Unde vei fugi azi, de acolo vei fugi mâine, iar poimâine vei fugi de unde vei fi ajuns" mi-a zis-o o DOAMNĂ din viața mea, cândva. E ziua dumneai mâine, face 68 ani. E al treilea serviciu, pe care-l refuz, pentru că nu vreau să iau locul nimănui. Acum zece ani am plecat de la alt serviciu, tot din cauza asta. Deși-mi erau prieteni, când s-au făcut restructurări am zis "plec eu, nu am venit să iau locul nimănui". Lumea n-a-nțeles. Nici nu trebuia. Toți se mirau văzând că încă merg acolo.  Merg fluierând și mi-aduc aminte de tata, cum îmi spunea acum vreo câțiva ani "uită tot ce te-am învățat, când erai copil, dacă vrei să răzbești în lumea asta". Eh, nu uit, nici el nu își dorea, filozofa puțin. Pentru că tot el îmi spunea "să fii fericită! Zilnic să fii! Sufletul tău să fie fericit!" Și cum aș putea fi eu fericită știind că am luat locul cuiva?!
 Musai mai târziu să colind prin foșnet să nu uit de fericirea aia.

Niciun comentariu: