sâmbătă, 30 martie 2019

Stinge lumina, dar aprinde becul!

Într-una din zilele trecute la matinalii de la  Național Fm am auzit următorul dialog:


- și dacă inviți o fată acasă, ca să vizionati un film și e tocmai Sâmbătă și tu ești un iubitor de pamânt si de la 20:30 la 21:30 stingi lumina, ce faci? Cum va cunoașteți mai bine? Mihai, ai invitat fete la film?
-da, la Titanic!
- lasă, că ăla era la Cinema
- pai da, dar a trebuit sa o duc acasa, că plângea.
- lasă, cum păcăleai fetele să vină la tine?
- nu le păcăleam, că fetele nu trebuie păcălite
- Mihai, uneori fetele vor sa fie pacalite.
Uite-așa se păcălesc și unii oameni.
Mda, să stingă lumina cine o vrea, pe mine cred că mă prinde cu liana și n-am chef de romantism. Dacă-mi spui mereu despre mâncatul sănătos, când uneori mănânc margarină cu dulceață (mda, când vrea organismul dulciuri), despre somn, deși organismul meu se trezește fără alarmă și se hodine (mda, poate nu s-a-nțeles, e diferență între somn și odihnă) cât simte nevoia și îmi spui cât de mult iubești tu pământul încât stingi lumina, dar nu te iubești pe tine, crede-mă, tot discursul despre mâncat sănătos și alte cele nu are niciun rost. E identic cu șarul de pe fb, despre viață, fericire și filozofeală de heleșteu, fără aplicare.
Disclaimer: 
-a nu se simți persoanele, care sunt fericite cu ce au, care se bucură că se trezesc dimineața.
- a se simți persoanele, care "iubesc pământul", dar deși-s trecute de jumătatea vieții sunt moarte de foarte mulți ani.
P.S.- stingeți lumina, dar aprindeți becul în cap!
Alt P.S.- Je ne suis pas intelligent, mais pas hypocrite!

Niciun comentariu: