luni, 11 martie 2019

Cum să plantezi cartofi în funcție de zodie


Primesc poza asta de la vară mea, pe țap,  acum ceva vreme. Zilele trecute mi-a trimis una c-un carabinier cu flori. I-am mulțumit pentru flori, dar am întrebat-o cu domnul ce fac? Vine el sau mă duc eu. A râs, bineînțeles. Ăsta era și scopul, doar nu voiam să plângă.
        Primesc azi linkul acesta, tot pe țap, de la o prietenă. Stăteam în cap prin junglă. Na, zic, o să-l citesc eu, acum mai stau așa. Acum, venii să văd dacă s-au aruncat prazul, morcovul si alte legume în oala în care or să devină ciorbă. Mda, ce vă mirați, așa fac ele, scufundări. Și dacă tot am venit, dirijai și chelcășozele astea pentru felul doi, c-acum aud celebrul hit "mi-e foame! Ce mâncăm?". Uneori cred că Regimentul Zece e cazat p-aici si eu sunt la popotă. Și cum lângă dânsa e musai să petrec timp, zisei să citesc și linkul de mai sus.
       Așadar încă se mai fac d-astea în funcție de zodie. Aha! Apoi, dacă-i așa să trecem la treabă:
        Capricorn - ești o capră mâncând corn sau ești altă arătare? Eh, așa poți face, stai capră și pui cornuri
     Vărsător- după cum îți e și numele, tu poți să-i verși. Din poală, din ladă sau poate chiar pe gură, dacă ți s-a aplecat
        Pești- ce căutați voi pe uscat? Că eu de fiecare dată, când vă scot din acul undiței văd cum strigați "apă, apă". Dar dacă tot ați ieșit, nu strică să încercați. Cartoful e momeala, voi doar îl atacați.
        Berbec- simplu. Precum au atacat Troia cu voi sau cum vă avântați în luptele cu alte ovine.
    Taur - nici la voi nu e greu. Corida, querida, că nu mai contează și e rezolvat.
        Gemeni - eh, hai că la voi e cel mai ușor, doar sunteți doi.
            Rac- eu zic că e mai ușor cu fața, dar dacă voi reușiți cu spatele ne puteți spune și nouă 
          Leu- un rege plantator. Bun, chapeau! 
     Fecioară- eh na, voi sunteți cam de negăsit, de unde să mai și plantați.
         Balanță- când într-un colț, când în altul, ca să echilibrați tasul
           Scorpion- 1-0 pentru voi, că încș mă gândesc. Oare să vă ajutați de codiță?! Hai, lasă, vă duce mintea, vă descurcați voi.
         Săgetător- îl chemați pe Marcu. Cum care ?! Ăla care trage cu arcul. 
          Dacă vreți mai pot să vă spun și cum să dansați Lambada, cum să faceți șușu si multe altele, în funcție de zodie, dar deja de la Berbec mă-ntreabă dacă e gata. Între timp s-a răcit și-s numai bune.
         



Niciun comentariu: