marți, 19 martie 2019

Remedii naturiste

Întâi să nu uităm că totul pleacă de la cap. 
Ca oricărui om trecut de o anumită vârstă,
îmi mai scârțâie și mie un genunchi (bine, cred că eu m-am născut scârțâind genunchii), îmi pleacă ochiul, mă părăsește părul (sper că nu mă mint că mai dețin creier cât de un pane) și cred că mă vizitează și neamțul ăla. Na, ce zise reumatismul din mine, Sâmbătă ?! Hai, să ne tăvălim prin verdeață (nu cu fusta creață ca-n cântecel) și să găsim tratamentul delicios. Hai, lăsați blestemele, că găsii doar de-o mâncare (și nu-s rea să vă pun poza cu mămăliga lângă ele), nu și pentru o ciorbă (deja am bărcuțe navigând spre Tredici - omulețul, ce ați uitat că e botezat?!)

 
 Și cum nu mă putui abține, făcui un viraj spre pădure, doar că pe la gleznele pădurii, tot pe Fetica Valley, dădui de cvilizația necivilizație. Eh, ce-mi sclipi mintea azi, după o legătură cu ferul (de călcat, nu de îmbucat): ia, să mă duc să le iau să încerc niște nebunii.Bun, le-am reperat repede, am mai găsit unul. Ce să vă zic acum ?!
Aveți insomnii? Vreți ceva ca la sală? Vă e dor să dormiți ca bebelușii? Vreți să picați ca Migul? Acesta e remediul.




Le leg așa și le târăsc, că nu le pot trimite precum cercul din copilărie.


Trei metri. Atât a durat combinația de 4 luate câte K.
 Două cu două, poate e mai bine. Nu era greutatea, cât era, pomul, groapa, dealul, valea, că la poarta de jos le-am făcut intrarea-n junglă, aerian.




Aerian, aerian, dar cum urc astea 48 trepte? Hmm, hai cu trei, că mă întorc și după grăsan.

Deci da, dacă mă întrebați cum mă cheamă, când le-am parcat, sigur vă spuneam Dilaila.


Hai, lasă, bine că sunteți voi întregi la minte.
P.S.- dacă auziți că mai există nene de plimbă ursul, să-i spuneți despre mine. Așa îmi doresc o fărâmare de oase.

Niciun comentariu: