marți, 5 martie 2019

Dar cu dudul ce aveți?!

         Am obiceiul ca atunci când unii oameni îmi pun întrebări despre prietena mea (unde și-a luat apartament, câți bani a încasat în urma unei tranzacții și alte întrebări ce n-ar trebui adresate) să le răspund așa "dar ce? Am dormit împreună? E nevasta mea?! Sau i-a trecut soțul la musulmani și sunt și eu cu ei p-acolo?!" însoțită de cel mai mare sarcasm. Și pot continua să vă descriu răspunsurile și mai ales privirea, dar dilema mea e alta.
De ce-mi spun oamenii apoi că le răspund în doi peri. De ce nu doi duzi? Sau poate chiar doi meri? Ce bine s-ar auzi "de ce-mi vorbești într-un Ionatan și un Crețesc?". Sau poate chiar doi zarzări, unul roșu, unul verde. Aș pute plusa, c-un cais și un gutui, cu un moșmond și un salcâm. Ce au peri diferit ?! Și de care sunt? Văratec, mălaieți, turcești.
    Eh, asta e întrebarea existențială: ce au perii și nu au alți pomi?! Și de ce doi și nu treișpe?

Niciun comentariu: