luni, 15 februarie 2010

Valentin-ul a bătut Revelionul

Fuse şi se duse, n-ar mai veni anul viitor, că de la el mi se trag multe (un genunchi vânăt şi umflat, un deget tăiat şi asta fără să am parte de o dragoste cu năbădăi). Aştept Dragobetele să văd, cum dă iubirea pe afară iar şi între timp sper să apară vreun antidot, ceva, pentru "tâmpenie". Într-un fel, p-ăştia mici, îi înţeleg, dacă asta văd peste tot, dacă li se alimentează gândirea asta, poate aşa cred ei că e bine, dar să organizezi petrecere la restaurant să arăţi lumii întregi cât de mare e iubirea ta, mi se pare prea mult. Am zis prea mult, nu? Din păcate am depăşit şi prea mult. V-amintiţi de păţania cu Revelionul? Ei bine, datorită împrejurărilor, nimeni nu a mai avut timp de căutarea prea fericitului loc, cu semnal, pentru a face urări şi uite aşa am scăpat fericiţi. Ei bine, ieri, până şi Vodafone-ul s-a gândit să ne ajute, să îşi lase el semnalul să colinde liber şi uite aşa am auzit la urări, încât mi-am dorit să nu se fi inventat telefonul mobil, aşa nu eram nevoită să ascult conversaţiile altora " Alo..bla, bla... La Multi Ani" şi răspunsul pe măsură "La Mulţi Ani şi vouă". Iniţial am crezut că-i aniversarea cuiva, dar am realizat că nu-i aşa, pe la ora 14, când deja schimbul ăsta de urări era o obişnuinţă. Poate că n-am suflet, poate că nu ştiu să apreciez iubirea, poate că sunt invidioasă pe oamenii, ce o sărbătoresc, fiecare e liber să creadă ce doreşte, dar eu nu înţeleg şi nici n-am s-o pot face, de ce trebuie să ne sunăm să ne urăm ca de Paşte, de Crăciun sau Revelion?
Ieri, am scăpat nelinşată, când am răspuns urării acesteia, în două lămâi, zău nu pot să răspund în doi peri, că nu mă pot tranşa, ca să mă urc în amândoi deodată. Nici nu mă chinui să-nţeleg unde am greşit când i-am zis "da' nu-i ziua mea şi dacă v-am dat să mâncaţi maşinuţe am făcut-o de plăcere şi să vă relaxaţi".

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hahaha, o abordare foarte amuzantă. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris- merci

MadMe spunea...

Nu mai aştepta antidotul pentru tâmpenie că aştepţi degeaba ... i knoooow :D

Lillee spunea...

Sa mai spun de sughit? N-are rost, deja am paharul cu apa langa mine. M-am obisnuit.
Cat despre urarea cu "La Multi Ani" nici eu nu inteleg...la multi ani unde, cum, cand...Ma rog, fiecare cu pasaricile lui. Auci, nu suna tocmai cum as fi vrut. Mai bine spun" fiecare cu piticii lui" :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- merge si cu pasaricile,n-am nimic cu cei,de se iubesc,sa se iubeasca cat or vrea ei,dar am vazut niste ei si niste ele,de sarbatoreau si mimau iubirea,cand de fapt chiar ei au recunoscut ca stau ca familie,doar pentru copii,sau pt ca sa nu imparta averea,in schimb fiecare isi vede de viata lui.Asa ca e bine cu pasaricile,el se gandea la pasaricile lui,ea la pasaroii ei.
@MadMe- inca mai sper