vineri, 12 februarie 2010

Relaxare

Ieri m-am relaxat exact aşa cum am dorit eu. La mine relaxarea asta e altfel, dacă stau mă simt mai obosită, decât dacă meşteresc ceva. Cum vremea de afară nu-mi permitea să meşteresc nimic, cum nu semăn cu mama în privinţa asta ( şi pentru asta mulţumesc seara înaintea rugăciunilor), m-am relaxat aşa de bine, încât la un moment dat a trebuit să dorm 10 minute. Nu ştiu dacă sau ce am visat, dar m-am trezit... cum?... Întrebându-mă logic. Ce fac melcii iarna, unde se duc? Şi cucii, dacă sunt singuri, cine are grijă de ei? Nu vă faceţi cruce, că v-am spus, nu ştiu de ce m-am întrebat asta, aveam alte întrebări deja. Cert e că s-au îndurat de mine, nişte oameni de bine şi mi-au răspuns "melcii se duc în pământ", bun, se duc , se duc, dar îşi iau şi casa? "Nu, doar cămara", aha, deci melci lasă casa pentru greieri, că tot nu se au bine cu furnica. Da' cucii? Cuci rămân singuri? I-aş caza la mine, printre celelate stoluri de păsărele, ce la am în cap, dar unde sunt? N-am cum, am primit şi răspunsul ăsta, normal că de la domnul educator, că doar el putea lămuri problema şi printre hohote de râs mi-a dat şi două link-uri să-mi rezolv dilemele, unul pentru melci, altul pentru cuci. Poate trec şi eu în clasa întâi anul ăsta, dacă sunt ascultătoare.
Şi-acum să vă spun, cum stă treaba cu mama. De când am prins eu şmecheria cu ce se întâmplă în jurul meu, pe planeta asta (ei îmi spun, că am prins-o mai de mult, că întâi am fluierat şi-apoi am vorbit. Şi eu la 8 luni vorbeam deja, d-aia tac acum, am spus atunci tot ce era de spus) mama mi-a dat dureri de cap. Când n-avea ce face muta mobila. Plecam cu tata de acasă şi el deschidea casa de pariuri "cât pui, că ne întoarcem şi găsim tv-ul în colţul opus, aragazul cu picioarele în sus şamd ?". Nu, nu pariam, riscul era prea mare, puţine au fost dăţile, când nu s-a întâmplat aşa. Acum nu are cum să mai mute mobile, pe mama n-o s-o vezi niciodată cu bormaşina în mână (chiar se întreabă de unde pasiunea mea pentru scule, ea fiind mereu o femeie - tocuri de 12, îngrijită, aranjată,), dar acum mută covoare. Astea-s singurele, ce le poate mânui, aşa cum vrea ea.

2 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Mama ta semana cu frate'miu ( marele artist). El cand se plictiseste...muta. Faza nasoala e ca se plictiseste cam des :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- si mama des,prea des as putea spune.Ma bucur ca acum nu mai are cum.Biata ta cumnata :))