duminică, 21 februarie 2010

Să râdem cu şi despre blogul meu

De ce să râdem? Pentru că aşa vreau eu. Pentru că iar o să vedem cum m-au descoperit.
Merci de vizită, nu contează cum aţi ajuns, dar unele-s amuzante şi merită să râdem împreună.
cum vorbesc cu fetiţa junglei- ţinând cont că eşti din Huşi, eu zic să-mi vorbeşti româneşte si ne înţelegem
Cănuţă om sucit şi poze cu acelaşi cănuţă- aici sunt, m-aţi găsit, pozele sunt ale mele, dacă apar în altă parte e grav
medic- ai citit sfaturile, aş putea adăuga că pacientul V i-a mai spus donşoarei că nu-şi doreşte să trăiască veşnic, ci până îi expiră CI-ul, adică în 2051, dar totuşi cât de mare e Bucureşti-ul nu cred că ai nevoie de dra, găseşti doctori şi acolo.
relaxare în româneşte- pff, greu printre străini, tot România îţi oferă relaxarea. Mă gândesc că nu-i aşa urât în Zaragozza- Spania. Dacă te-a ajutat la ceva, mă bucur, dacă nu, asta-i viaţa, caută o altă cale.
plecată nus la clc- nici eu, sunt dusă cu pluta pe Fetica şi CLC a mea mă tot roagă să-i iau o geantă şi eu bloguiesc p-aici, să-mi fie ruşine, poate Marţi reuşesc, dar tu unde eşti? La malul mării?
reţete de adrenalină- ştiu câteva, dar n-am timp, îti scriu una, poate te ajută: se ia una bucată persoană fizică, ce poartă numele tău, una bucată cearceaf, una bucată clădire, învecinată cu una bucată clădire mai mică. Se foloseşte clădirea mică la escaladarea clădirii mari, cearceaful se ţine sub braţ. Acum, după caz, se aşteaptă la rând, că mai sunt şi alţii, mai mari, dornici de adrenalină, se agită cerceaful de vreo 3 ori şi apoi te lansezi în neant. Să nu uit, ca senzaţia să fie mai mare, trebuie neapărat să faci asta în copilărie şi lângă clădirea cea mare să existe neapărat o vale. Noi am scăpat (doar capul a fost afectat, după cum se vede), dar nu garantăm reuşita.
să facem din tun tractoare- nu-i aşa că am resuscita agricultura? Dacă eşti dispus/ă la risc, ne băgăm în afacerea asta, ce zici?
niciodată să nu- aştept să văd ce nu trebuie să fac niciodată, dar dacă mă întrebi pe mine: niciodată să nu te duci îmbrăcat/ă în roşu în arena taurilor. E bine? Merge? Sau dacă îl/o ştii pe cel/cea cu adrenalina, să-l/o laşi să se ducă.
declaraţii recente emil boc- mie nu mi-a făcut nicio declaraţie, să vezi ce-i fac, dacă-l prind.
poezie despre egalitate- "liberte, egalite, fraternite", "dreptate şi frăţie frate Bălcescu!" N-am învăţat azi, doar citatele alea le ştiu despre egalitate, că-ntre sexe nu există, unele se măsoară în lungime, altele în diametru.
inimioare inimioare- rinichiuţi, ficăţei, urechiuşe... mai joci?
nebunul junglei - asta e, m-ai descoperit, am tot încercat să ascund că mi-am făcut operaţie de schimbare a sexului, acum nu mai am ce face; recunosc nu mai sunt fj13, sunt bj 13 şi dacă tot sunt nebun pot să atac şi regina?
comentariu căci numai din adâncul mării se pescuiesc mărgăritare- dacă vrei ţi-l trec şi pe caietul de teme, dar nu am scrisul caligrafic.
cratima între prenume- eu am zis să se adauge şi Sfânta Cratimă, dacă eşti de acord, facem o petiţie şi poate reuşim,gândeşte-te doar, cadouri, dixtracţie, o altă zi pentru onomastică.
multi ştiu totul, dar fiecare nimic- bine zis, dar dacă nu ştiu nimic şi recunosc mă ierţi?
la huiduit de maimuţe- e mai uşor în doi. Dacă te bagi, eu mă lansez cu liana, le huidui şi tu le prinzi? Asta, până prinzi mersul cu liana, că apoi totu-i uşor.
ştii cine eşti- momentan ştiu, acum depinde cum evoluez, dacă nu am să mai ştiu, am unde întreba, se pare că alţii ştiu mai bine.
-vremea la Hăbud- Hăbud de Prahova? Nu contează, oricum nu ştiu, dar dacă îţi trebuie pentru ce mi-a trebuit mie acum ceva vreme şi degeaba am încercat să aflu numărul Romicăi Jurcă, Busu fiind ocupat cu problemele lui, scrie şi tu ce îţi trece prin cap. Eu a trebuit să fac un referat unui copil, al cărui tată, i-a încurcat termometrele. Degeaba am căutat eu, vremea din urmă n-am găsit-o, aşa că am trecut cu aproximaţie, am aşteptat să treacă ora de geografie, având mai multe emoţii, decât avea copilul, a luat Fb şi eu am respirat uşurată. Bietul copil, nici acum nu ştie că şi-a pus încrederea în cineva, care habar n-are despre meteo.
Presupun că acei ce cauta direct fj 13 au avut deja de a face cu mine, pe cele vechi nu le repet, că nu-şi mai au rostul.

8 comentarii:

iculici spunea...

:)
LA MINE E TARE HAIOS CÂND SE CAUTĂ DESPRE COMA ALCOOLICĂ ŞI ... SE GĂSEŞEŞTE DESPRE UN CĂCAT DE TELEFON MORT ŞI REÎNVIAT. :)) EI CRED CĂ CINE ŞTIE CE TRATATE SE GĂSESC AICI DESPRE ALCOOL ŞI COMĂ ŞI ... CÂND INTRĂ... SUPRIZE-SUPRIZE... TELEFONUL ÎN COMĂ ... :))

PUP.

Morph spunea...

Imi plake blogul tau..team adaugat in blogroll. Blogul meu http://portocalaaaaaa.blogspot.com/

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- :))
@madu- merci.Am mai fost pe blogul tau.

Play-R spunea...

sunt curios daca ala ce cauta cum a vremea la Hăbud a reusit sa afle =))))

Lillee spunea...

:)) Nebunul junglei auzi...
Ce le mai da prin cap unora.
Am citit pe un alt blog cum au ajuns acolo oamenii:
"-Ce se intampla daca beau si sunt pe stop?" Si i se raspunde: s-ar putea sa trezesti cu ceva tare in fund. :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Play- R- aceasi curiozitate o am si e,poate ma anunta :)).Merci de popas
@Lillee- :)) ce raspuns pe masura.Am mai adunat vreo 5 de Duminica pana azi,dar le pun saptamanal sau la doua saptamani,vad eu,le pun sa ne amuzam cu totii.

MadMe spunea...

La mine e "linişte". Nu prea s-au căutat chestii dubioase până acum. :D

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- eu ma distrez zilnic,mi-arata ultimele 10 cautari si rad cu lacrimi cateodata.Tu esti o fericita.