miercuri, 17 februarie 2010

Trei ceasuri rele

Chiar am nevoie de ubicuitatea aia, azi la 10 trebuie să fiu în două locuri, la serviciu şi-n centrul Ploieşti-ului. Ţinând cont că trebuie să ajung să iau nişte poze, tot legate de serviciu, ar trebui să mă scoată şi pe mine cineva. Oricum asta se întâmplă tot datorită mie, nimeni nu-i vinovat. Ele m-au rugat să le scot nişte poze, eu am acceptat, doar că am schimbat locul, crezând că împuşc şapte lupi dintr-o dată. De ce domne' trebuie să împuşcăm doar trei iepuri? Ce ne-au făcut nouă iepurii? Cu ce ne-au greşit? Eu una îi ador, sunt fana iepuraşului din bancuri. E cel mai cel, îi face pe toti, pe lup, pe vânzătoarea de dulciuri, pe farmacistă, pe cine vrea blana lui, cred că dacă am să caut am să descopăr că şi Scufiţa Roşie şi poate chiar Cenuşăreasa au aflat de iepuraş, sunt sigură că la Albă ca Zăpada n-a avut curaj, ea are spatele, lateralele si faţa acoperite, fac piticii numai rotocoale în jurul ei. Deci eu nu împuşc iepuri, eu am ceva cu lupii, pe ei i-aş împuşca, să pot urla singură la Lună. Numai că ieri, am ratat, ieri n-am împuşcat nimic, n-aveam nici muniţia adecvată şi-am avut şi trei ceasuri rele. Da, exact, eu am avut trei ceasuri rele, numai că asta am descoperit-o abia seara. Păi să vă spun, după ce am lăsat pozele, am lăsat şi un telefon la reparat, pe care l-am recuperat într-o oră şi tot pentru colegi, am făcut o revizuire a ceea ce mai aveam de făcut...hmmm, mai nimic, trebuia să aştept, aşa că am dat o fugă pe la fetili mele. Cât am putut să râd, cât de mult m-a amuzat tâmpenia unora. Cât de nebun eşti să mergi la un notariat şi acolo sa îţi dai seama, că nu te înţelegi, să te iei la ceartă, o ceartă în engleză-română-italiană? Vă zic eu, nebuni de legat, acum pentru cine ştie el(vă amintiţi de Pompiliu Florea? nu am găsit nimic despre el pe google), un cipriot şi nişte doamne se ceratu ca-n mahala, aşa încât m-am retras frumuşel să studiez parcarea, nu înainte de a întreba fetele: da' unde îl găsirăţi (pe PF)? Nici nu m-a mirat răspunsul: "el ne-a găsit pe noi şi nu ştim cum să-l dăm afară". Păi dacă voi nu luaţi măsuri, eu ce fac aici? Şi-mi sclipeşte mintea asta minunată (atunci când deja am auzit un pumn în masă) să ies să-i spun: auzi nenea, eu lucrez la spiriduşi, şeful meu e G (m-alimenta după umărul stâng unul dintre piticii mei, ce tocmai se întorcea dintr-o vacanţă). Nu, că n-am ieşit, că atât le-a trebuit fetelor să audă, că i-au poftit ele afară şi mi-au zis "dacă mai zici şi asta, ăsta scoate pistolul". Pff, iar am ratat adrenalina, dar am avut şansa să reîntâlnesc nebunul (era viu, zău).
Vorbeam despre ceasurile rele. Le-am avut şi ideea mi-a venit acasă la ea, după ce mâncasem(ce de idei îmi vin când sunt sătulă) şi savuram un 7 în 2 (aşa bem noi 3 în 1 combinat cu 4 în 1 => 7 în 2) când am scos cam tot ce avem prin geantă şi ce îi cumpărasem. Uite şi dovada:


Toate au avut probleme, deci au fost rele, da' le-am dus la doctor şi-acum funcţionează şi niciunul nu-i al meu.


Un comentariu:

Lillee spunea...

Una peste alta, bine ca s-au insanatosit cele trei ceasuri rele :))