luni, 8 februarie 2010

Despre mine şi tarlaua mea

De multă vreme, mă întreabă ai mei amici de ce nu pun anumite cuvinte, ce ar atrage vizitatori, de ce nu îmi fac banner, de ce-uri d-astea legate de bloguri şi despre blogereală.
1. Păi simplu, pentru că nu vreau.
2. Banner, pentru că momentan nu simt nevoia. Dacă eu aş pune pe blog, banerele tuturor celor, pe care îi citesc, s-ar transforma totul într-o cameră plină de tablouri. Recunosc, mă gândisem cândva să îmi fac unul, dar mi-a trecut mai repede, decât a venit. Totuşi dacă cineva se simte bine ştiind că am baner, poate găsi unul aici şi altul aici sau poate să muncească, să facă din următoarele poze, ce îşi doreşte (la banner mă refer), sunt singurele din care mi-aş face un baner şi singurele, pe care le las răpite cu acordul meu.


3. De ce nu îmi fac cont pe twitter, facebook, etc? Nu mă pasionează, aveam şi cred că încă mai am unul pe hi5 (ultima oară, când am intrat acum 2 luni, am văzut că am nişte "prieteni", pe care nu-i cunosc, deşi până acum aveam doar cunoscuţi)


3 comentarii:

[D][S][N] spunea...

Din foto de mai sus, nu reiese ca esti frumoasa (numai) cand te scuturi de zapada. :)

Lillee spunea...

Pai daca ai trecute link-urile celor pe care ii citesti, bannerele nu-si mai au rostul.
Oricum, este tarlaua ta si mi se pare corect sa faci cum crezi, nu? Te pupacesc.

Fetita Junglei13 spunea...

@DSN- merci,dar cine a zis,ca-s eu in poza aia?:P
@Lillee- eu asa cred