luni, 22 februarie 2010

Cum a fost Emilia Ghinescu la un pas de bătaie

Nu ştii cine-i Emilia? Nu-i bai, pui google-ul la treabă, îi dai o lupă şi el îţi găşeşte imediat.
Emilia a fost la o nuntă şi a prestat vreo câteva programe, la un moment dat, într-o pauză, a abordat-o şi pe ea "ce frumos cânţi şi ce de cântece frumoase ai. Un repertoriu foarte bogat" şi-apoi a mai prestat vreo câteva programe. În următoarea pauză, iar au discutat despre repertoriul ei, iar i-a admirat vocea şi cântecele, iar când ea a urcat pe scenă i-a urat succes şi i-a spus că o s-o asculte.
Şi-a cântat şi ea, una dintre compoziţiile proprii şi-a continuat cu altele, ale altora, ale ei ... şi lumea s-a veselit, au dansat, au aplaudat, dar a sosit şi vremea pauzei. Era curioasă să afle şi părerea Emiliei, numai că surpriză, ea nu mai era la masă, iar odată cu plecarea luase şi repertoriul celeilalte. Era hotărâtă s-o prindă şi să măture asfaltul cu ea (nu-i bai, d-abia era curăţenie pe străzi), numai că ... s-a trezit şi apoi m-a trezit şi pe mine, să-mi spună ce a visat.
Şi credem că o să am o noapte liniştită şi plină de somn.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu chiar am crezut :))pana am citit finalul,tare idee ai mai avut.

Bogdan spunea...

Buna,daca esti de acord cu link exchange,contacteaza-ma!

Lillee spunea...

:)) Celebritatea asta, nu te lasa sa dormi nici pe tine nici pe cel de langa :))

Fetita Junglei13 spunea...

@bogdan- ok
@darias,Lillee- si dormeam asa frumos :)),de ce nu l-a trezit pe cel de langa si m-a sunat pe mine aflu azi,dar ii pregatesc eu o surpriza :))