vineri, 12 februarie 2010

Să faci...Să nu faci...!!!!!

Ce zice Lillee? Să dau iar din casă, normal. Într-o zi am să mă trezesc că-s nud p-aici şi am să mă întreb degeaba de ce.
Aşadar zece porunci după care mă ghidez în viaţa.
Ce-i drept, de când am aterizat în lumea asta, exact la porunci m-am gândit, dar n-am început cu mine, am zis-o doctorului "auzi frăţie, taie cordonul ăsta că mă-mpiedică la mers" şi el s-a executat (parcă am zis asta într-o postare, uit, bătrâneţea), am trecut apoi la mama, normal că am luat-o frumuşel întâi "faci şi tu cinste c-un lapte?", mi-a răspuns liniştea, "aaa, da" ia să mă fac eu rea: femeie priveşte-mă! Ce cordonu' meu (ăla, pe care-l mai aveam) priveşte partea bună, ce dacă-s mică şi neagră, dacă n-am puţulică n-am să pot înjura niciodată cu "îmi bag". Hmmm, da' de ce ai ochii căprui? Las' că vine el tata şi vedem noi cum stă treaba, acum plec la alte mame, mi-e foame" (aici mi-am întâlnit şi prima iubire), speriasem deja asistentele şi moaşa, nu mai avea rost să le şi vorbesc. La vreo câteva ore l-am cunoscut pe tata, a sosit c-un buchet de flori şi-o Skoda 1000 MB, l-am abordat prima "peace man, listen to me: te duci acasă şi-i spui adevărul Coarnei, nu vreau să-mi închei socotelile cu viaţa din prima aşa, vezi că vrea să mă ucidă cu perna, că ea ştie că-s băiat şi spune-i doamnei tale, că eu mai stau 2 săptămâni p-aici să termine cu smiorcăitul. Hopa, da' şi tu ai ochi căprui, ia fă nişte cercetări să ştiu de unde fac rost de o moştenire".
Tiii, mi-am amintit, trebuia să spun ce-mi poruncesc mie, nu ce am poruncit altora.
Sub sloganul "stăpâna sufletului şi-a trupului meu sunt tot eu, clienta de asemenea" să trecem la poruncit:
1. Zâmbeşte mâine poate să fie mai rău, sau poţi rămâne fără dantură- O zi în care n-am zâmbit măcar e o zi pierdută.
2. Mulţi ştiu cum arăti, puţini ştiu cine eşti- da, v-am exasperat cu asta.
3. Nu dispreţui lucrurile mici, o lumânare poate oricând să facă ceea ce Soarele nu va face niciodată: să ardă în întuneric- întâi am nevoie de chibrit, ştiu.
4. Arată-le celor din jur, ceea ce simţi, azi, mâine s-ar putea să regreţi că nu ai făcut-o - o cruce rece nu m-ajută nici pe mine, nici pe ei.
5. Nu te vinde- poate că iei un preţ bun acum, dar oglinda o să-ţi amintească mereu ce ai făcut.
6. Nu urî, roagă-te ca cei ce ţi-au vrut răul să nu plătească după cum merită- în viaţă totul se plăteşte
7. Poartă-te cu alţii la fel cum ai vrea să se poarte ei cu tine, iar dacă vreodată simţi că ei nu se poartă la fel, nu-i dispreţui, vezi punctul 6
8. Nu îţi ţine gura, nu închide ochii, nu îţi astupa urechile- chiar dacă simţi că uneori te lupţi cu morile de vânt, mişcarea face bine.
9. Dacă poţi să bucuri un copil, fă-o - nu neapărat material
10. Să păstrezi toată viaţa copilul din tine viu, să nu fii la modă, doar pentru că-i la modă, să nu faci lucruri ce nu îţi plac, doar de dragul altora, să rămâi mereu tu, să nu te schimbi niciodată, să simţi mereu că n-ai trait degeaba.
Sunt 10? Sunt, dar sunt ale mele, nu poruncesc altcuiva şi-mi pot adăuga oricând.
Dacă vrei să-ţi expimi poruncile, o poţi face. Eu nu predau ştafeta nimănui. Cam sunt o distrugătoare de lepşe, nu? Le opresc la mine, că-mi ţin de cald.

9 comentarii:

bibi spunea...

ale mele porunci:-?
1.nu calca furnici-chiar daca sunt multe peste cativa ani ar putea fi pe cale de disparitie
2.nu iti"infige" increderea in orice prieten-poti sa ramai dezamagit
3.DE RETINUT:la batranete sa nu arat ca hope-ca sa nu planuiasca vecinii sa ma anihileze
4.iubeste tot ce te iubeste-daca simti ca o cioara a facut ceva ce seamana cu laptele in capu tau o sa ai noroc deci=>iubeste cioara
5.stai departe de dintii celor mici- s-ar putea sa regreti k ramai cu urme(calu mi-a ros degetele knd era mic,si deea la fel)
6.daca astia batrani iti dau miiiiii de sfaturi si daca uneori se cearta cu tine lasa-i sa vorbeasca:-j maine s-ar putea sa-ti para rau k nu mai ai de ce sa te enervezi
7.orice ai face nu uita sa dai mancare la caini
8.si daca te bufneste rasu nesimtitu da-i drumu k dupa aia poate nu mai ai de ce sa razi
9.stai in banca ta si lasa-i pe altii
10.mergi mai departe,timpul nu sta in loc si nu ii uita pe cei la care tii



hai k te-am rupt:))

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- =)) si promiteai.Uite, acum se vad repercursiunile copilariei si-a faptului ca ai crescut pe strada asta si inconjurata de oameni ca astia:"cioroi",pelini,tanti fritz, pitici si alte cele.Recunosc in tine fiica lui 3G si tinerete lui MG.

bibi spunea...

pai yo vroiai sa ies mai sanatoasa?!ma vedeai venind ca o fata linistita printre atatea nebunii de pe strada?!:-?

cu cine mergem?
cu Dumnezeu si cu Fecioara

:))

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- speram,Hope moare ultima,s-a dus chiar si Ză

bibi spunea...

buna asta=)))chiar ca speranta moare ultim=))ne ducem toti numai ea nu:)))

MadMe spunea...

Nu ştiu dacă ne-ai exasperat sau nu cu 2-ul, dar e foarte adevărată! :P

[D][S][N] spunea...

Da, ultima !

Lillee spunea...

Merci ca ai onorat leapsa. Am ras...iar m-a luat sughitul si la sfarsit doar am zambit in semn de aprobare.
P.s. aaah...chiar astept clipa cand vei umbla nud p'aici =))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- incerc si cu aceea despre femeia din mine.Momentan nu stiu pe unde gasesc pozele :*
Nud? Observ ca incet, incet se va intampla.