joi, 25 februarie 2010

Ieri

Dacă eram băiat, ieri îmi luam un tricou pe mine, ce avea imprimat "Mă numesc Dragobete, Dragobetele sărută fetele" şi plecam prin oraş la sărutat. Am o bănuială că, dacă le spuneam că mai lucrez şi cine ştie pe la ce ziar şi-mi făceam şi-o legitimaţie oarecare, picau multe la sărutat.
Da' nu-s băiat şi iar mă amuz pe seama superstiţiilor, despre Dragobete:
-dacă o fată sau un băiat nu vede azi niciun reprezentant al celuilalt sex, nu va avea parte de dragoste tot anul - i-auzi, da' ăia orbi ce fac săracii? Ei nu se iubesc?
- azi iese ursul la plimbare, îşi părăseşte bârlogul şi pleacă, dar dacă îşi vede umbra se va întoarce înapoi şi mai avem de aşteptat primăvara- deci nu păsările şi florile vestesc primăvara, ci ursul
- dacă auzi pupăza cântând azi, vei fi harnic/ă tot anul- dacă nu, asta e, poate o aude el/ea, dar dacă tot vrei, ascultă Anda Adam şi pu pu pu-ul ei.
Dacă Dragobete ăsta e de pe vremea dacilor, cum naiba ajunserăm să sărbătorim Valentin-ul?
Şi-apoi bancul cu găina de aici se trage, după ce urcau in pădure (dacă pădurea era în vale?) după viorele şi ghiocei (ştiam eu că e ceva ascuns, în fiecare an când ne strângeam să colindăm pădurea după viorele, anul ăsta am să fiu mai precaută), tămâioasă şi flori de fragi (da' se grăbeau fragii observ), unele fete luau zăpadă, o topeau şi cu apa rezultată se spălau pe păr şi faţă, cică le făcea mai frumoase şi mai drăgăstoase, era apă născută din "surâsul zânelor" (mergea şi apă de ploaie daca nu găseau zăpadă). Terminau ele cu prostiile astea şi treceau la fapte măreţe, pe la prânz coborau spre sat (s-a stabilit, pădurea era sus) şi prin sud, p-aici îi spunea "zburătorit" (ei bine, dacă o să mai zic eu d-acum "am zburat" să mă trageţi de sandale). Băieţii alergau după fetele, pe care le plăceau, iar dacă şi fetele împărtăşeau plăcutul ăsta avea loc o sărutare în văzul tuturor (se-mpiedicau precum gaina). Ei da, astea fapte măreţe, să nu vă întrebaţi acum de ce au primăriile bani de evenimente d-astea, dar n-au de gropi.
N-am vrut eu să scriu ieri, ca să vedeţi voi abia azi ce aţi ratat şi cum vă pândeşte năpasta după colţ, dar totuşi s-aveţi grijă la viorele.
N-am nimic cu iubirea asta, dar am cu ăia de ţin neapărat să o demonstreze altora, dar lor, în timp ce sunt cu iubi, ochii şi gândurile le sunt în altă parte.

2 comentarii:

iculici spunea...

:)) SĂ VEZI CE AM PĂŢIT EU IERI... (LA MUNCI, AM FOST 24 ORE) MI SE PUNE MIE O PATĂ PE CREIER (ŞI CUM NU AVEAM VENIŞ SĂ O ÎNDEPĂRTEZ, A TREBUIT SĂ O REZOLV PRIN ALTE METODE...) SĂ SCRIU UN MESJ UNUI PERSONAJ DUBIOS DIN VIAŢA MEA (CU CARE AM RĂMAS TOVARĂŞĂ ,,, ŢI-AM ZIS DESPRE EL...) "BRE, TU DI CI NU EŞTI ÎN IAŞI AZI, DE ZIUA ÎNDRĂGOSTIŢILOR??? CI CAUŢI MATALUŢĂ ÎN RĂDĂUŢI?" ŞI MĂ SUNĂ... "CE ZICI TU ACOLO? CI SÎ CAUT ÎN IAŞI? CI ÎNDRĂGOSTIŢI.? ... CI ZICI TU ACOLO...???" I-AM EXPLICAT EU DESPRE CE "ZICI TU ACOLO" ŞI ÎMI ZICE "AAAA... E CU VISE? TREBUIA SĂ VISEZ CEVA ...? E CU BUSUIOACE ŞI CHESTII DE ALEA??? CĂ EU AM VISAT CĂ AM CÂŞTIGAT LA BINGO." BĂI, AM ÎNCEPUT SĂ RÂD ... CA O NEBUNĂ... :)) LA SFÂRŞITUL CONVERSAŢIEI I-AM ZIS SĂ-I SCRIE MĂCAR UN MESAJ IUBITEI DIN IAŞI. "DA, BĂI, HAI CĂ O SUN..." "PĂI, ... SUN-O ŞI ZI-I 2 CUVINŢI DULCI. MARE NOROC AI TU DE MINE!!!" :))

E??? E CU VISE? E CU BUSUIOACE? E CU VRĂJI??? :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

cica fusera cu busuioace,dar eu nu mai pun nici sa ma amuz,mi-e de ajuns ca imi bantuie noptile fara busuoic si fara sa-l cunosc :))
Vanisul nu-i bun,n-are efect,am incercat si eu si nu merge
te pup