sâmbătă, 6 februarie 2010

Folclor de Sâmbătă


6 comentarii:

Baiatul Ciudat spunea...

merge la un paharel cu prietenii ;))

Lillee spunea...

Incingem un dans in cinstea broscutei?

artemis spunea...

Superba voce a Ilenei Sararoiu, una dintre preferatele mele(alaturi de Maria Tanase) incanta oricand si oriunde.Mie imi plac mult romanta"Inima" si "O batrana intr-o gara".Multumesc pentru momentul de relaxare muzicala.Daca esti de acord, cred ca o sa preiau si eu initiativa de a posta ceva intr-o anumita zi a saptamanii(inca nu m-am hotarat daca o sa fie o melodie sau altceva)

ioneltorac spunea...

Off topic. Am vazut ca ti-a remarcat Dan Negru un comentariu pus la el pe blog si vreau sa iti transmit felicitarile mele. Stiu ca imi vizitezi blogul destul de des si as vrea sa imi spui parerea ta despre blogul meu. Tu postezi foarte mult in comparatie cu mine. Avem un blogger comun ca sa spun asa si aici ma refer la Iculici, sunt din acelasi oras cu ea. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Baiatul Ciudat- merge si cu prietenele
Lillee- incingem asa virtual :)
artemis- ma bucur ca iti place,este si printre preferatele mele."O batrana intr-o gara" e preferata mea de cand eram copil si-i singura varianta,care-mi place.
ioneltorac- Multumesc,da,mi-a remarcat,dar nu erau ideile mele,erau lucruri adevarate,daca stiam ca va posta comentariul asa,nu ma semnam cu link-ul catre blogul meu,nu vreau sa am trafic datorita blogurilor,pe care le citesc.Da, iti vizitez blogul si-mi place,mi-a placut mult postarea cu Grigore Lese.Nu ti-am comentat acolo,din aceleasi motiv.Si stiu ca amandoi citim ce scrie Iculici si ca tu esti tot din Radauti.
Mai bine putin si bine,decat mult si aberat ca mine :)

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- uitasem,nu trebuie sa-mi ceri mie acordul,chiar mi-as dori sa citesc/ascult ceea ce consideri tu ca merita.Imi place mult,ceea ce scrieti voi La Ionica