joi, 7 ianuarie 2010

Sunt legumă? Sunt fruct? Sunt ce?

Cică dacă nu râzi azi, eşti posomorât tot anul. Ce-mi plac mie superstiţile astea, dar dacă mă întreb azi, mă întreb tot anul? N-ar fi nicio noutate, eu mă întreb şi când dorm, deşi cred c-am trecut de mult de peţiolul vârstei întrebărilor şi-am ajuns undeva pe la frunza vârstei. Te-ai gândit măcar aşa pentru câte secunde, de ce e doar "floarea vârstei" ? De ce nu poate fi şi copacul ei? Sau poate-mi doresc să fiu în fructul vârstei , să fiu în căpşuna vârstei şi să mă gândesc ce minunat era când eram în conopida vârstei. Tot n-am aflat la cât începe vârsta respectabilă, poate aflu ce-i cu floarea vârstei, la cât urmează copacul, dacă am trecut de legume şi mai ales dacă trebuie să dau cu ierbicide, azot şi alte chimicale, măcar pentru a-mi veni mintea la cap.
Bănui eu, că-s în salata vârstei, am trecut de etapa varză şi-s chiar mai rău, sunt un cocktail de salate.

4 comentarii:

Lillee spunea...

:)) pot sa te mananc...moca?

Fetita Junglei13 spunea...

@lille - mananca-ma,e super oferta.

iculici spunea...

2 IN 1???

SAU 3-IN-1 ????????????????????

:P
PUP

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- 7 in 2,c-asa bem noi,daca ea combina 3in 1 cu 4 in 1,rezulta 7 in 2, nu?Eu asa am dedus
TE PUP