luni, 18 ianuarie 2010

Testament

Se pune, dacă nu-l fac în faţa notarului, dar în schimb am mulţi martori? Nu cred, dar încerc.
Eu, subsemnata dcn, alias fj13 (pe scurt, că-s multe litere), în deplinătatea grădiniţei mintale (mintea asta am avut-o mereu) declar că:
- sor'mea ştie ce-i las
- părinţii ştiu
- pe haine cică se bat copii, doar de ei sunt bune.
- ce am de recuperat de la "prieteni" (bani, cd-uri, cărţi, haine şi-alte lucruri materiale) este notat bine, bine şi nu or să scape, ori îi bântui eu, ori îi bântuie rudele.
- nepotul ştie că primeşte tot, tot ce e bun, datoriile să mi le plătescă sor'mea (vezi că-s darnică) şi-o să va anunţe el, e singurul, ce îmi ştie toate parolele.
- Bibi...hmm, ce să-i las eu? Să vină să ia ce vrea ea
- CLC- idem Bibi
- pentru vedeta mea- râs, voie bună şi o sarcină "să-mi cânţi" :P
- MIRC, MMS, CD, CV şi restul lumii, să-i spuneţi lui MAI, că am iubit-o, am fost prima ce i-am luat o carte (i-am furat-o, că ea nu ştie să citească, are doar 2 ani), eu am dus-o la primul concert folk şi m-am bucurat ca s-a pus la mintea mea şi i-l las pe "Taluuu". Pentru voi, n-am nimic, o să va scoateţi ochii apoi şi asta nu e bine.
-mai am nişte rude, dar nu am ce să le dau, poate să le iau.
- Vouă, cititori, necititori, călători de bloguri, va las zâmbete, altceva n-am.
Nu pot să vă înşir pe toţi şi-apoi vă supăraţi, aşa că, nu vă bateţi pe colivă şi covrigi, or să fie de ajuns pentru toţi.
Să nu uit, după ce-mi cântă popa, să-mi cânte Paraziţii (pe cd, pe casetă, pe ce vreţi voi), că altfel ştiţi "mă reîntorc curând".
Dacă-mi aprind lumânări, d-alea pentru aniversări, cu numere, merge? Se pune că am murit cu lumânare, să nu se mai chinuie famila apoi 7 ani de zile?
P.S- V-am pupat, de la distanţă (de data asta pe toţi) şi dacă îmi revin, poate mai scriu, dacă nu, am să fiu la intrare, tai bilete. (V-am zis vreodată că eu, când eram mică, bănuiam că banii, de se pun la mort, la sărutarea ce de pe urmă, sunt mită pentru Sfântul Petru, să ne lase să intrăm în Rai? Am crescut, ştiu că nu-s)
P.S iar - să nu mă îmbrace în mireasă, că mă ridic d-acolo
altul si ultimul- daca mai doreşte cineva, ceva, să anunţe acum, poate mai pot schimba ceva

8 comentarii:

bibi spunea...

eu il iau pe calu:-?:Xsi...iti gentile...si hainele>:)si bluza aia rosie cu buline si...mai vad eu
da unde te duci?:(

orator spunea...

blogul cui il lasi?

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- "in loc luminat in loc cu verdeata...",poate-mi revin,dar am inca febra 39,2...ard in flacari,mai ceva decat ză
@orator- cui doreste,probabil nepotul meu o sa il lase cui crede el

Lillee spunea...

Eu vreau pozele :D
Auzi...da' ai vreun gand ascuns? Sau de la tv-ul virusat ti se trage?

iculici spunea...

SARACU' CALU... TOATA LUMEA IL VREA PE CALU :))

EU NU-L MAI VREAU PE CALU. EU VREAU COCOSU' ALA CARE STA PE OUA. SI VREAU SI GAINA. B-)

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- n-am ganduri pitite,am o gripa simpla :),da' sper sa-mi revin,cica drac mort nu exista :))
@iculici- Calu asta a frant multe inimi.Si cocosul si gaina,daca se hotarasc sa faca niste copii ti-i las si p-aia.
VA PUP de la distanta,ca am virusi.

Lillee spunea...

Si eu te pup...hai sa ne amestecam virusii, poate ajungem la un rezultat bun...reactii, alea ,alea...

iculici spunea...

:D
AŞA CUM CALU E TALUUU, AŞA ELIZA MEA E BIZA.
CÂND ERA PUŢIN MAI MICĂ, DĂNUŢA (SORA FINUŢEI MELE) NU PUTEA SĂ ZICĂ ELIZA. ÎI ZICEA "BIZA" PARCĂ O AUD: "BIZA, TI TAŢI???" ŞI UITI AŞA M-AM PRICOPSIT CU O BIZĂ.
ACUMA, AŞTEPT SĂ VĂD/AUD CE INVENTEAZĂ AIA MICĂ, FINUŢA... :D

TALUUU... CI FACI TALUUU?

PUP.