luni, 18 ianuarie 2010

O noapte curcubeu

Totul a început ieri, la serviciu, dintr-o dată, pe la 19, m-a pălit direct în freză (aia de e rudă cu strungul), mâini, picioare şi alte organe din dotare şi-am început, precum Anna Lesko "ard în flăcări" la la la, numai că la mine, nu era "pentru tine", la mine era "numai din cauza ta". Cauza cui? Habar n-am, dar am făcut febră, chiar foarte mare şi toată noaptea apoi mi-am petrecut-o ba învelindu-mă, ba schimbându-mă, ba privind zăpada, ba citind o cărţulie roză, ba visând, ba privind monitorul si schimbând play-list-ul. Cred că d-aia sunt obosită acum, am făcut atâtea noaptea trecută şi-apoi cred că la 3 linguriţe de ţuică, o jumătate de linguriţă de piper e prea mult, sau nu? Eu nu vreau să zac, nu, mai ales că mâine-i musai să perind oraşul, dar cum mă ridic, cum văd curcubeul.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Mai, nu stiu cum se face...dar la fel am patit si eu :(

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee e ceva in aer,clar