vineri, 29 ianuarie 2010

Cine greşeşte ?

Una dintre următoarele două persoane greşeşte, sau poate chiar amândouă la un moment dat. Aşa cred eu, acum depinde de voi ce credeţi. O să le numim Leana şi Tanţa, prima are 42 de ani, iar a doua-i mai tinerică puţin.
L: ai fost vreodată îndrăgostită?
T: alooo, am fost măritată, ţi-aminteşti?
L: ce legătură are? Lasă asta.
T: păi ştii n-am fost măritată din interes...
L: ştiu asta, aş spune chiar invers, da' ai fost vreodată îndrăgostită?
T: da, da' nu-nţeleg cum n-are legătură. Am divorţat fiindcă aşa am gândit eu, decât singură în doi, mai bine singură de una singură, sau să cităm personajul J "adevărul doare, dar trece" şi-apoi, poate-s îndrăgostită chiar acum
L: cine măi? Tu?!?Ha, ha,ha. Cum, de cine? Nu te aud vorbind la telefon, nu te aranjezi altfel, nu te-ai schimbat.
T: aha, astea-s simptomele? Adică, doar de drăgosteală trebuie să te aranjezi? Şi de ce să mă schimb? Şi cu vorbitul la telefon, nu prea înţeleg. Cine n-are telefon, nu-i îndrăgostit sau cum? Păi înseamnă că eu am fost îndrăgostită doar când eram la agenţie şi vorbeam şi la 5 telefoane deodată.
L: tu mă iei la mişto acum?
T: nu, dar îţi răspund la aberaţii cu alte aberaţii. Ce să înţeleg eu din întrebarea asta? Şi mai şi insişti cu ea. Că tu nu ai fost îndrăgostită, când te-ai căsătorit? Că eşti prinsă într-o căsnicie, ce durează de 20 de ani, dar abia cum eşti îndrăgostită, pentru că toată ziua vorbeşti la telefon şi pentru că te aranjezi altfel? Că nu şti ce să faci? Mi se pare trist. Mi-e milă de tine şi nu înţeleg de ce ai ramas îngropată într-o căsnicie, doar de dragul de a fi doi.
L: hai să vorbim despre altceva
T: hai, dar tu ai deschis subiectul. Şi da, am fost îndrăgostită si repet, poate sunt şi acum, poate nici persoana nu ştie, sau poate da, poate că nu vreau să urlu din toate călcâiele mele ce simt, poate că multe...

7 comentarii:

MadMe spunea...

Fiecare are concepţii diferite despre ceea ce înseamnă a fi îndrăgostit. Greşeşte cel care consideră că cine nu e ca el e împotriva lui.

ramai treaz spunea...

leana

Antiignorantu spunea...

prea multa barfa:)

bibi spunea...

si eu sunt amorezata:Xsi nu,nu ma aranjez altfel:)adica stii...k nu imi pun pampoane:))sau alte margele si nu imi fac ochii cu roz si buzili cu rosu k asta inseamna la mine altfel...si nu,nu ma duc cu tocuri la intalnire de dragu de a calca in strachini nu imi iau fusta cu un deget mai jos de curulendre:))knd ma duc sa ma intalnesc cu al meu...imi trantesc adidasii perechea de blugi antica si cu kre ma duc si la scoala...imi iau rucsacelu in spinare si pici ti-e drumu:))

iculici spunea...

;)
EU AUD DES ASTA:
"AI SLĂBIT! ... IUBEŞTI." HÎÎÎÎÎ :O WTF ???

TANŢOOOO, ADEVĂR GRĂIT-AI !!!!!!!!!!!!


PUUUUUUUUP.

Lillee spunea...

:) Am inteles. Si eu sunt de acord cu tine. Decat singura in doi mai bine singura pe bune...Macar stau mai linistita.

Diana spunea...

Leana schimba subiectul ca nah..nu are ce sa zica hai cu Tantaaa :)