joi, 28 ianuarie 2010

Citatul de Miercuri

Mi-am propus ca-n fiecare zi, să fie ceva regulat. Azi avem citatul de Miercuri. Sau cum vreţi voi să-i spuneti, maximă, minima, aforism, citate din filme, din desene animate, de unde îmi trec mie prin cap şi-mi aterizează pe degete, dar asta vreau eu.
"Ştii, eu când fumez, îmi vin idei năstruşnice" - Sergiu Nicolaescu în Pistruiatul.
E că am citate minunate?!?! Păi doar nu vă vorbeam acum despre univers şi alte cele.
Hai că v-am pupat, am făcut-o şi p-asta.Aaaa, tot selectiv, dar Lillee e inclusă clar.
După câteva ore de somn şi meditare: erată citatul de Miercuri e de fapt Joi, dar nu ştiu de ce şi ce a fost în mintea mea, de am scris Miercuri :)

4 comentarii:

Lillee spunea...

Foarte buna propunerea ta. Eu vreau sa fiu regulata joia...se poate? :)))

Lillee spunea...

Sunt si eu in pupatul selectiv :) Tanana... Merci!

iculici spunea...

EU VREU LUNI. ... CUM CE? TREBILII CU REGULATU' :))

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee, Iculici- avem si Joi si Luni si cand doriti,intrati si profitai...da' nu de mine.Aaaa si trebuie sa intre altcineva,ca ma zapacisem.