vineri, 15 ianuarie 2010

Breaking news

De la ţară:
1. Irinei i-a fost rău, a fost la spital Duminică şi i-au dat tratament pentru acasă, azi a venit salvare, i-au luat temperatura(şi-au aruncat-o pe geam) şi hai la spital.
2. între timp cei de la staţia de salvare au anunţat că şi lui Gheroghe îi e rău, l-au luat şi pe el.
3. lui DON i-a ars ceva la casă, el e la schi, în Austria, casa era descuiată şi lăsată aşa de isbelişte la îndemâna oricui.Nu l-a afectat aflarea veştii, îşi vede liniştit de slalomuri.
4. s-a spart o nouă casă, pe la şoseaua principală.
5. Chibrit ne părăseşte. Nu, nu echipa de fotbal, îşi vinde casa, se mută în cea nouă.
6. Îmi evit vecinii, şi-au făcut vaccinul, pe unul îl mănâncă pielea şi eu în loc să-i ajut, îi panichez, mai bine îi evit, spre binele lor şi-al meu.
7. În Decembrie a murit Doru, de TBC, ei au lansat zvonul că de gripă nouă. Doru era învăţător.
Nimic din toate astea nu-i de râs, doar că la toate se discută despre gripa nouă. Că pleacă discuţia de la ea şi-ajunge la altele, sau că pleacă de la "ştirile" astea şi-ajunge la ea, tot aia e. Deja începe să semene totul a bancul acela vechi, cu limbricii:
"pacient1- domn' doctor mă doare burta
-ai limbrici
pacient2 - domn' doctor mă doare capul
- ai limbrici
pacient3-domn' doctor mi-am rupt mana
-ai limbrici
pacient3- domn' doctor m-am urcat în pom şi mi-am rupt mâna
- păi vezi, te-a mâncat în cur să te urci acolo"
De ce oi fi ieşit eu printre oameni, fără căşti?
Şi-acum după promo şi publicitate, ştirile din sport:
eu am căzut în cap, când eram mică, nu mai e nicio noutate, doar că repercursiunile se văd şi azi.
Cu aceasta, vă urez o seară plăcută si cu un zămbet tâmp, întipărit pe faţa, doar am prezentat ştiri macabre, predau legătura colegei de la meteo.

5 comentarii:

bibi zisa romica jurca spunea...

multumesc fetita junglei...am preluat lagatura...deci in partea dinspre stanga spre dreapta cum vii din colo:))gerul se face simtit la nivelul mainilor si gambelor...v-as sfatuii sa nu va scoateti limbricii afara decat inbracati adecvat adica cu jampieri...cam atat pentru aceasta ora...ne citim maine la aceeasi ora cu alte stiri...fetita preia legatura...m-auzi?

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- nu te aud, ca intre timp am gasit castile si hope pandeste dupa colt :)

bibi zisa romica jurca spunea...

colegii nostrii din regie ne pot ajuta cred...un moment...revenim dupa o scurta pauza cand se reface lagatura cu colega mea....




ttttttiiiiiiiiiiiiiiii revizie tehnica

Lillee spunea...

:)) Hai mai cu revizia aia, ca vreau stirile meteo!!!

Fetita Junglei13 spunea...

@Lilleee- inca se lucreaza la asta :)