joi, 28 ianuarie 2010

Râdem şi azi?

Sau învăţăm să dansăm?
Da' hai să le facem pe amândouă.
Asa ca de sezon, că tot a înnebunit toata lumea cu dansul ăsta (care, doar între noi fie vorba, originalul cică se dansează altfel), uite aici, pentru Maria (ca i-am promis eu), pentru voi, să ne mai amuzam nitel.
Aaaa, da şi să ştiţi că d-aia a revenit iarna, din cauza mea, că am promis că am să fac asta (de sezon asa, să-i învăţ şi să-i fac să râdă pe băştinaşi) si pentru că mai am două "trebi" de rezolvat cu zăpada asta.
Atentie! Reţineţi şi evitaţi, dar dacă tot vreti să faceţi asta : se ia una pereche ghete, una pereche pantaloni de trening, se pleacă prin vecini si uite aşa începe totul. Adecvat ar fi un palton, din acela negru cu o coadă exact ca a pinguinului, dar nu-i aşa călduros. Aaaa, da, nu uitaţi şi vecinii trebuie să fie la fel, în ciuda vârstei respectabile, pe care o deţin.

8 comentarii:

MadMe spunea...

Foarte tare :)) Până unde ai ajuns? :D

bibi spunea...

haa=))fetita pinguin:))

iculici spunea...

CÂND AM DANSAT EU PRIMA DATĂ PINGUINUL, M-AM ÎNTREBAT DE CE ÎI ZICE "DANSUL PINGUINULUI", CĂ MIE MI SE PĂREA CĂ S-AR FI POTRIVIT MAI BINE "DANSUL IEPURULUI" :))
ŞI ACUM TOT AŞA MI SE PARE ... SALTUL IEPURAŞULUI VIOLET :)

PUP.

Lillee spunea...

=)))cat de tare...nu pot sa cred...gata, m-a luat sughitul...:(

orator spunea...

ma simt ca la dansezi pentru mine :P

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- eu am ajuns pana unde am ajuns,dar important e ca i-am dresat si pe ei:))
@bibi- :))
@iculici- acum 11 ani la o nunta sor'mea dansa cu un nene si eu zic "uite pinguinii",asa se miscau, exact ca pinguinii si eu cand am vazut dansul am zis la fel "aaa,dar pinguinul asta e cam iepure asa,ca pinguin e sor'mea (ca si acum ii mai arat pe dvd)
@Lillee bauuuu,ti-a trecut?Cica,daca te speri,trece sughitul.
@orator- important e sa te simti bine :P

iculici spunea...

:D ACUM,,, NU CÂND VĂD FILMULEŢUL TĂU,
ACUM ... ÎN GENERAL. CÂND DANSEZ LA UN MOMENT DAT INTR-UN PREZENT INCERT ŞI VIITOR.
HĂĂĂĂ ... CE-AM ZIS? :O OCHESTIE DUBIOASĂĂĂ TAREEE. ... DESLUŞEŞTI MATALII ŞI-I SCRIS ACOLO :D :))

PUP.

P.S. PENTRU MINE DANSEZI, NU? ;) :D

Lillee spunea...

Gata, mi-a trecut :D Sar'na!