duminică, 31 ianuarie 2010

Cum m-au găsit

Nu mă intreresează ce loc ocup în nu ştiu ce topuri, nu vreau să mi se aducă laude şi osanale, Wta-ul l-am adăugat să văd cine ce mai caută şi cum nimereşte p-aici, pe tarlaua mea, cazată în chirie la blogspot. Nu contează cum au ajuns, eu le mulţumesc, dar câteodată mă amuz. Ultimele căutări, în ultimele 48 de ore:
- două persoane (sau mai multe, dar după două ip-uri diferite) din Bucureşti au căutat ursonul mamei, zău că nu l-am furat eu, eu aveam ursonul meu, pe vremea când eram mică şi grasă, iar cu el arătam exact ca un panda mic.
- o altă persoană, din Chişinău s-a gândit că-i minunată- da, eşti, cu toţii suntem, suntem o lume plină de minunaţi.
- tot din Bucureşti şi-a dorit cineva să găsească cizmele de curvă- le-a găsit, într-o postare mai veche de a mea, dar cred că nu sunt de vânzare, o s-o întreb pe posesoare zilele astea
- tocmai din municipiul, al cărui prenume îl posed, fiind atribuit de alţii, cineva caută citate despre felul cum arată- acum nu ştiu ce să zic, de ce să se chinuie, mai bine să se dezbrace şi-arată la toţi, cât despre mine, mai nou, ca să citez pe cineva cică sunt aşa "mare om, mare caracter, dar sălbatică". Ce să fac? Dacă sunt din junglă.
- în Brăila au nevoie de poze cu Bimbi fetiţa junglei- de Bimbi nu am auzit, dar nici cu Bindi n-a găsit, în schimb cu mine mai sunt câteva
- cineva din Reşiţa vrea să ştie de ce doare moldaminul- asta-i rău, dar sincer nu ştiu de ce şi dacă doare, pe mine mă durea foarte rău tot corpul, de la mijloc în jos, după ce-mi făceau moldaminul şi vreo 20 de minute nu mă puteam deplasa.
- din Ploieşti vreo 3persoane vor să-i adreseze întrebări lui Bindi fetiţa junglei- baftă, dacă aflaţi răspunsurile să ni le împărtăşiţi şi nouă, dacă vreţi să-mi adresaţi mie, lăsaţi-le scrise şi-mi fac eu timp să răspund.
- tot din Brăila îşi doreşte cineva să afle cum scapă de părul de pe sâni- e mult? Că, dacă-i cantitate mare, tirmit eu pe cineva să-l cosească, a încercat şi cu al meu din nas, acum zace într-un pat, poate la sâni are mai multă îndemânare.
- cineva din Cluj cumpără abţibilduri- îmi pare foarte rău, merg pe principiul (nu-l doare, nu săriţi aşa) "vând orice, profit să iasă, mai puţin pe mine, familia, casa, maşina, d-astea personale,adică fur de la alţii şi apoi vând "
- de prin Baia Mare aflu că mulţi ştiu- nişte nemernici ştiu şi nu ne spun şi nouă
- tot din Cluj se întreaba- cum arăţi că eşti deşteaptă- nu căuta pe blogul ăsta
- din Sibiu "puţini ştiu să caute muzică"- mda, recunosc, am o lupă, am şi un binoclu şi-am apelat şi la serviciile unei agenţii de investigaţii si doar aşa găsesc muzica, pe care o ascult.

5 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Eu nu m-am uitat niciodata sa vad cum ajunge lumea si pe tarlaua mea :) Ar cam fi cazul...cine stie ce gasesc.

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- se merita iti spun eu,sunt multe,pe care le uit,zic ca le retin si sa scriu despre toate odata,dar le uit intre timp.Si la mine e nelipsita Cuca Macaii,zilnic.

iculici spunea...

SCUMPA, CAT AM PUTUT SA RAD ... !!! ACUM IS IN CAMIN, IN IASI. SI CAND AM INCEPUT SA CITESC POSTUL TAU AM INCEPUT SA RAD CA O DESCREIERATA..., DA' PE INFUNDATE, CA UNA DINTRE FETE DOARME SI NAH ... TREBUIE SA FIM FRATI SI SURORI CU LINISTESCU :)) ...
SI CAND AM INCEPUT EU SA RAD ASA CA O NEBUNA, ALTA COLEGA SE UITA LA MINE CU NISTE OCHI MARI MARI: "CE AI, FATA? CE RAZI ASA TARE?" PAI, ... CUM SA NU RAD, CAND FETITA JUNGLEI NE POVESTESTE DESPRE URSONUL MAMEI SI DESPRE UN URSULET PANDA???

:)) =))

HAI, TE PUP.

iculici spunea...

CE MA DISTREAZA CEL MAI TARE PE MINE E O CHESTIE INTERESANTA: PE MINE MA "URMARESTE" CINEVA DIN "Vatra Dornei, Bistrita-Nasaud arrived on "ICULICI. FEL DE FEL". "
O MAI FI VREO VATRA DORNEI SI PRIN BISTRITA... MAI STII ... :)
EU AM "FEEDJIT Live" CARE IMI ARATA CARE SI CUM INTRA LA MINE... E FAINUT. M-AM OBISNUIT CU EL ... :)


PUUUUUUUUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- am vazut ce ai tu p-acolo, ma distreaza wta-ul,hai sa ti le spun si pe ultimele, de azi:
multinupagadi (iepuri ce se multiplica sau poate se gandesc la aricii tai),cum sa-i spui ceva lui bindi (incet), melodia m-am nascut (daca are nevoie de melodie sa stie asta treaba lui/ei),hai sa bem (sa bem, dar sa bem cu moderatie, Moderatie Ion).
La tine,vezi,ca-s alienii,aia din Vatra Dornei Bistrita Nasaud,ai grija la raze.
Daca te fac sa razi ma bucur
TE PUP