joi, 5 noiembrie 2009

Răspuns deschis

...la o scrisoare deschisă.
Mai Mitică, am ales această cale, pentru că:
unu. şi tu ai ales calea asta.
doi. şi eu fac parte din comună, deci mi te-ai adresat şi mie.
Te-am plăcut în cele două campanii, la care ai participat, pentru că ai avut bun simţ, dar pentru faptul că tu acum ne-ai adresat o scrisoare, prin intermediul unei fiţuici (mă refer aici, la ceea ce am găsit în cutia poştală, că scrisori nu se mai trimit; cutia poştală a devenit un duşman al omului, doar facturi mai găzduieşte şi mai nou ziare de campanie), m-ai dezamăgit. 80 %, sau poate chiar mai mulţi, ştim că ceea ce ai spus acolo e adevărat. Apreciez faptul că nu ai spus şi celelalte mizerii, apreciez că încă ai păstrat din bun simţ, că nu ai devenit pupător încurător, în cealaltă campanie, că ai ştiut să pierzi demn, că nu ai vrut să ramâi consilier, doar pentru a lua nişte bani în plus, apreciez multe, dar nu îmi place fiţuica, prin care mi te-ai adresat. Ştiu, nu eşti tu de vină, nu tu ai făcut alegerea, ştiu că n-ai mai vrut să te implici în campania asta, precum nu ai vrut să spui altele. Nea Gheorghe din vale nu o şti, ce e cu ziarul ăla, dar pe mine m-ai dezamăgit. Prefer să citesc ziarul ăsta
, mă chinui de două zile să văd, dacă am înţeles bine, am dedus că-i o ofertă (nu mă întreba cum), dar nu mă las, în fiecare seară îl răsfoiesc, ce-i drept, am doar o foaie, dar eu o răsfoiesc.
Cu drag (încă) eu, aia mică a lu' tata.

Niciun comentariu: