sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Du-te-n ... ce?

De ce majoritatea înjură de mamă şi fac trimiteri într-o anumită parte a corpului ei? Poate mulţi şi-ar dori să se reîntoarcă acolo, singuri (asta în cazul în care nu faci parte dintr-o ofertă, gemeni sau tripleţi), fiecare cu ideile lui, fără oameni, mâncare, joacă, somn, noi comandam, mama executa (cred eu, dacă papilele mele gustative doreau căpşuni, cred că o gâdilam pe mama, pe burtă şi ea, ea, săraca, trebuia să-mi trimită cel putin două, trei). De ce nu înjură nimeni, de orginile de la tată? Vreau să aud şi eu pe cineva înjurând original, du-te-n @$%^ lu' tactu', că doar de acolo am plecat. A fost unul mic şi iute, mai ceva decât Doina Melinte in 1984, a atacat pe ultima sută de milimetrii şi-a ieşit victorios; de fapt, a intrat victorios, că de ieşit am ieşit eu mai târziu, pe unde a intrat el.

3 comentarii:

iculici spunea...

:))
SARACELE MAME ... EU MA INTREB DACA AR VREA ELE SA NE MAI PRIMEASCA... :)

PUP.

Culian spunea...

eu sunt extaziat acum :))) Ai o imaginaţie ... doamne feri ! :D

Anonim spunea...

taximetristii sunt cei mai originali cand vine vorba de asta:)