miercuri, 25 noiembrie 2009

Dacă tot există nunta de argint, de aur, de tinichea si alte metale, de ce nu există şi divorţurile asemănătoare. Să presupunem că, ai ajuns la pasul ăsta, asta e, mergi mai departe, doar n-oi rămâne în trecătoarea asta, de ce nu ai putea denumi divorţul? Acum nu mă gândesc să divorţezi de jdemii de ori, să te recăsătoreşti apoi, cu aceeaşi persoană, nu, doar unii-s Bahmu- Prigoană. Eu zic aşa, ai divorţat la:
- 25, zbang, eşti fericitul câştigător al divorţului de argint
- 26-29 facem o medie între denumirile nunţilor intre 1 şi 5 ani, rezultă divorţul lemno-fructo-pielo-bumbaco-hârtie.
-30 de ani- divorţul de perlă (nice, ca nu-i de scoică)
-31-34 iar cu media, în afara salciei, de la nouă ani, rezulta un amalgam de metale bronzo-cupro-fiero-tinichea.
-35 divorţul de coarl
-36-39 ia amestecă frumos toate astea şi vezi ce rezulta, mătase, oţel, dantelă, fildeş, cristal.
-40- divorţul de rubin
-41-44 am putea imprumuta de la nunta de 20 de ani şi să-i spunem divorţul de porţelan.
-45 divorţul de safir.
- 46-49 am putea lua salcia, de la 31-34, ca şi aşa nu-si găseşte locul acolo, deci divorţul de salcie.
-50 în sfârşit divorţul de aur.
-51-54 divorţul de lut
-55 divortul de smaraldoau oţelul de la divortul 36-39, aşadar eşti posesorul unui fericit divorţ de oţel.
-56-60 divorţul de... dacă v-aţi suportat o viaţă întreagă la ce naiba să mai divorţaţi acum?

3 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Buna idee. Prea tare

bibi spunea...

un fel de....avionomasinoelicopterotractor...nu?:X

Fetita Junglei13 spunea...

@bibi- un fel de "ce e in mintea mea nu mai e la nimenea" la la la :)