marți, 17 noiembrie 2009

Cred

N-am să scriu despre religie, sunt alţii mai în măsură s-o facă, dar nu cred că, dacă azi întâlneşti pe cineva şi te simţi bine, îţi place ş.a.m.d, întrebi ce religie e. Argumentele şi reacţiile unora referitoare la asta, mi se par aberante. Cred că, dacă posteşti o faci de plăcere, nu ca pe vreun canon, nu ca pe o obligaţie, nu ca ceva nedorit şi impus. Mi se par aberante şi tâmpite afirmaţiile
-"aoleu ţii post"- adică de ce aoleu? Te doare pe tine, sau ce?
- "aşa tânără?"- adică pentru a ţine post trebuie să ai o vârstă anume?
-"după ce că eşti slabă moartă mai si posteşti?"- postul n-are nicio legatură cu slăbiciunea, precum nici mâncatul neapărat şi să vezi când o să fiu slabă vie, atunci să te ţii.
Cred în Dumnezeu şi niciodată n-o să-mi fie ruşine să spun asta. Dacă m-aş fi născut într-o altă religie, aş fi crezut în altceva, probabil, dar nu, sunt creştin ortodox şi aşa am să rămân, deşi mi s-a explicat, de copil, atât cât au putut şi cum au ştiut ei s-o facă (bunicii mei) şi despre alte religii. Am amici atei, da, recunosc şi ei. Ieri cineva, mi-a povestit ceva "vorbeam cu băiatul meu înainte de culcare şi spuneam că noi nu credem în Dumnezeu. Noaptea am visat că mă strângea ceva de gât şi am început să mă rog. M-am trezit şi m-am gândit doar la tine şi mi-a fost frică". Cu visul ei, nu ştiu ce a fost, nu cred în vise, de cine sunt bântuite ale mele în ultimul timp, ar trebui să-i fac o cerere scrisă, să găsească altă sufragerie, pentru relaxare, nu în visurile mele.

Un comentariu:

iculici spunea...

:))
" slabă moartă " - ASA CEVA INCA N-AM MAI AUZIT. AM RAS PANA M-A LUAT DUREREA DE BURTA.
=))

PUP.