luni, 16 noiembrie 2009

Tu cum pupi?

Pe MARIA, am "cunoscut-o" pe bloguri. O consider prietena mea, poate că mă ştie mai bine, decât mă ştiu alţii mai apropiaţi. Ea mă pupă şi eu pe ea, dar azi mi s-a întâmplat să aud pe cineva cum spunea "te pup dulce" şi-am întrebat-o, dar cum pupi sărat, sau acru? Eu mi-aş dori să mă pupi cocktail, un coktail acrişor-sărat. Ştii ce mi-a zis? "Eşti o dulce, eşti unică, eşti specială". Normal că-s unică, fiecare e, normal că-s dulce, mi se trage de la lipici, de la cel mâncat la grădiniţă, cu lopeţica. Ai citit bine, nu-i nicio greşeală, noi mâncam lipiciul cu lopeţica şi făceam năzbâtii.

3 comentarii:

iculici spunea...

:)) LIPICIUL IL MANCAM SI EU. TOT CU LOPATICA AIA MICA. IL MANCAM CA AVEA UN GUST... DULCEAG. :))

SCUMPA, PUUUUUUP. SI O IMBRATISARE DE DATA ASTA. DA' NUMAI AZI. :P

:*

iculici spunea...

AAAAA... AM UITAT DE INTREBAREA TA... :P
CUM PUP EU? FARA GUST. DOAR PUP. :P

PUP. ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- si eu tot fara gust,dar din suflet :)
>:D<
si sa stii,ca te PUP